“Obavijest iz pošte: Vaš paket je stigao u naše skladište i ne može se poslati zbog netočnih podataka o adresi. Molimo ponovno unesite točne podatke o adresi i mi ćemo ga poslati u roku od 24 sata”, navodi se u poruci, a potom slijedi poveznica na kojoj kad kliknete trebate unijeti adresu.
No, u pitanju je prevara i ako ste dobili ovakvu poruku obrišite i blokirajte pošiljatelja. Nipošto ne otvarajte poveznicu i ne unosite svoje podatke.
Na ovu je vrstu prevare ranije upozorila i Hrvatska pošta. “Nemojte otvarati poveznice koje se u njima nalaze jer se time izlažete riziku od krađe vlastitih bankovnih podataka.”
“Ako ste primili lažni SMS u istom periodu kada očekujete pošiljku, u pitanju je slučajnost. Jedino primatelj ili pošiljatelj pošiljke mogu saznati osnovne podatke o pošiljci putem sustava za praćenje, i to ako raspolažu brojem pošiljke, odnosno ako je za pošiljku odabrana usluga praćenja.
Lažne poruke i obavijesti prepoznatljive su po sumnjivoj i čudnoj e-mail adresi ili poveznici (službena domena Hrvatske pošte je posta.hr) te pravopisnim i gramatičkim pogreškama na stranici. Posebnu pozornost obratite ako na poveznici trebate unijeti podatke s bankovne kartice”, poručili su iz Hrvatske pošte, podsjeća N1.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu