Svojedobno najveći svjetski most s armiranobetonskim lukom, onaj Krčki, danas kreće u veliko “ušminkavanje. Kako su jučer najavili iz Hrvatskih autocesta, mega projekt obnavljanja ove jedinstvene građevine zbog svoje će kompleksnosti trajati dvije godine.
“Riječ je o složenim radovima, nužnim kako bi most 40 godina od puštanja u promet i nadalje bio siguran za prometovanje, te kako bi se jedinstvena betonska konstrukcija, svojevremeno najvećeg mosta u svijetu s armiranobetonskim lukom, zaštitila od nepovoljnih atmosferskih utjecaja”, pojasnili su iz HAC-a. Dodaju pritom da su, zbog duljine ukupnog zahvata i uvjeta izvođenja radova, uz istovremeno sigurno i maksimalno protočno odvijanja prometa, radovi su podijeljeni u četiri faze s tim da će se svaka odvijati na jednoj polovini kolnika jednog luka. U vrijeme pojačanog prometa u turističkoj sezoni omogućit će se, kažu u HAC-u odvijanje prometa u punoj širini kolnika bez izvođenja radova.Danas prvo započinju radovi na velikom luku zbog čega će za promet biti zatvorena prometna traka na velikom luku u smjeru otoka, dok će se promet voditi naizmjence prometnim trakom u smjeru kopna. Privremena regulacija prometa bit će regulirana semaforima, a intervali će se prilagođavati u skladu s opterećenjem prometa.
Inače, ugovor o sanaciji betonskih površina i kolničke ploče mosta u lipnju su potpisali predstavnici ARZ-a i zajednice ponuditelja – Sitolor, Spegra i Geotehnika, a predstavnici ARZ-a i Instituta IGH potpisali su ugovor o stručnom nadzoru i kontroli kvalitete radova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu