Kreće novi krug udruženog oglašavanja

Autor: Marija Crnjak , 29. kolovoz 2019. u 21:59
Predviđena su tri različita modela, a jedan se odnosi na nautički turizam/FOTOLIA

Za 2019. godinu HTZ je ukupno ugovorio oko 24,3 milijuna kuna.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora.

Udruženo oglašavanje provest će se kroz tri različita modela, prvi obuhvaća udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica kroz koji će HTZ sa sustavom turističkih zajednica provoditi promociju.  U drugom modelu suradnju s nositeljima ponude u svojoj destinaciji odrađivat će sustav turističkih zajednica koje svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u na odobrenje, dok treći model obuhvaća udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje provodi HTZ sa subjektima koji planiraju marketinške kampanje. 

"Riječ je o javim pozivima putem kojih ostvarujemo ključne suradnje s domaćim i inozemnim partnerima, s ciljem što kvalitetnije pripreme za 2020. godinu. Svakako očekujemo realizaciju niza kvalitetnih i strateških suradnji koje će hrvatskom turizmu i u idućoj godini osigurati stabilnu tržišnu poziciju na jakom i vrlo konkurentnom međunarodnom turističkom tržištu", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Za 2019. godinu HTZ je ukupno planirao te ugovorio nešto više od 24,3 milijuna kuna, a odluka o budžetu za sljedeću godinu će se tek donijeti, doznajemo u HTZ-u. Poziv je upućen svim organizatorima putovanja s inozemnih tržišta u svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku, a naglasak je na zajedničkim kampanjama u javnim medijima. Cilj je podići svijest o brendu Hrvatska kroz oglašavanje na društvenim mrežama, putem online medija, radijskog, televizijskog i vanjskog oglašavanja te oglašavanja u tisku. 

Komentirajte prvi

New Report

Close