Kreativna ponuda za turiste u centru Grada Zagreba

Autor: Luka Vojvodić , 08. srpanj 2014. u 11:47
Vlasnica suvenirnice Ranka Grgić Posavec/PIXSELL

Tvrtka trenutno zapošljava dvije osobe i surađuje s više od 30 domaćih dizajnera i proizvođača, a trenutno traže i strateškog partnera.

Kreativni suveniri nikada nisu bili bliži centru Zagreba. U Tomićevoj ulici poznatijoj po zagrebačkoj uspinjači, krajem 2013. otvorena je trgovina TAKE ME HOME Croatian design shop.

U želji da obogate relativno nemaštovitu ponudu Zagrebačkih suvenira, te da istovremeno javnosti približe zanimljive i vrlo originalne proizvode hrvatskih dizajnera, Ranka Grgić Posavec i njen suprug Stjepan odlučili su Zagrepčanima i njihovim gostima ponuditi uporabne predmete domaće proizvodnje kao zamjenu za klasične suvenire, ali i kao originalne poklone za razne prigode.Tvrtka trenutno zapošljava dvije osobe i surađuje sa više od 30 domaćih dizajnera i proizvođača.

U ponudi se nalaze različiti uporabni proizvodi za dom, kao što je nagrađivani otvarač za orahe KRTZ! Dizajnerice Tee Janković, ručno izrađene i oslikane keramičke zdjelice za jelo Marina Marinski, podlošci za vruće predmete s otiskom hrvatske čipke grupe Vil*e, inovativne zidne posude za biljke Walligami, Mini Me lampe poznatog dizajnera Filipa Gordona Franka, dio kolekcije Svjetlane Despot, Croatia a la carte, inovativan gastro suvenir Superstudija 29, Gastro pečate za izradu paprenjaka, drobilice za lavandu, šalice s ilustracijama hrvatskih izumitelja i zagrebačkih vizura, vrećice za kruh od domaćeg platna i mnoge druge.Zanimljiv je izbor hrvatskih igračaka za djecu, od nagrađivanih slagalica Oblo sfera i Logiq Tower dizajnera Marka Pavlovića, inovativnih pastela Boya Maje Mesić, jedine prave hrvatske slovarice u formi ekoloških drvenih kocaka, do krpenih igračaka Ane Horvat.

U ponudi se nalazi i nakit i modni dodatci poznatih domaćih brendova kao što su Brokula&Ž, Baggiz, Fjok i Grop, SexyPlexy, Djuvedj, Hidden Garden, Oh! Tiger, Brainstorm by mm, PS design, kao i kolekcije Croatian Islands i Zlatni licitar.TAKE ME HOME s potencijalnim kupcima komunicira uglavnom putem interneta, preko svojeg web shopa, Facebook stranice i Twittera, ali i putem objava za medije i direktnom suradnjom s hotelima, hostelima i drugim turističkim objektima u Zagrebu.

Prisutan je i u lokalnim vodičima kao što su Insight design guide i Zagreb in your pocket, te na portalima Trip Advisor, Time Out Croatia i Zagreb.hr.Trend poslovanja je uzlazan, ali relativno spor, opterećen značajnim troškovima najma prostora u centru grada i visokom stopom PDV-a koju je teško podnijeti u uvjetima malih marži koje nameće skupa proizvodnja u hrvatskoj i time visoke nabavne cijene proizvoda."TAKE ME HOME trenutno je u potrazi za strateškim partnerom s kojim bi krenuo u pripreme za otvaranje trgovina na obali prije sljedeće turističke sezone", rekla je vlasnica Ranka Grgić Posavec.

Komentirajte prvi

New Report

Close