Krajnji jug trebao bi lagano rasti i bez avionskih gostiju

Autor: Suzana Varošanec , 18. veljača 2021. u 16:36
Josip Stulić, direktor CLR-a/PD

Ubrzanje broja rezervacija očekuje se tijekom proljeća, te su turisti oprezni, čekaju da se epidemiološka slika popravi.

Za turistički smještaj u superluksuznim vilama, nakon što lani gotovo da nije osjetio koronakrizu, prognoze su čak i bolje pa tako iz zadarske agencije Croatia Luxury Rent (CLR), jednog od najjačih igrača na tom tržištu s oko 420 vila diljem Jadrana, predviđaju daljnji rast broja dolazaka gostiju više platežne moći.

To se počelo događati još prošlog ljeta: takvi gosti nisu mogli putovati na daleke destinacije pa su se odlučivali za odmor diljem Istre, Kvarnera i Dalmacije.

Svojevrsno ubrzanje broja rezervacija očekuje se tijekom proljeća, te su gosti još oprezni, prema vlasniku i direktoru CLR-a Josipu Stuliću čekaju da uvjeti putovanja i granični režimi budu jasnije definirani, tj. da se poboljša ukupna epidemiološka situacija, no za očekivati je da će, kaže, najbolje biti popunjeni smještaji i kuće za odmor u Primorsko-goranskoj i Istarskoj županiji, zatim Zadarskoj, Šibensko-kninskoj županiji te Splitsko-dalmatinskoj.

“Krajnji jug u kontekstu ukupnog broja dolazaka u narednim sezonama trebao bi postepeno rasti i zasigurno neće podbaciti na razini privatnog smještaja, iako je evidentno da su destinacije poput Dubrovnika godinama privlačile aviogoste kojih će u narednim godinama biti značajno manje.

Privatni je smještaj, uz nautički turizam te kampove temelj koji bi narednih sezona trebao biti okosnica ostvarenja uspjeha na razini prihoda i broja dolazaka. Nažalost, još neko vrijeme nećemo biti obogaćeni za dolaske aviogostiju, što će biti prisutno i u vidu stagnacije ne samo kod nas već i na globalnoj razini, no zbog toga će rasti broj autogostiju na našoj obali”, kaže Stulić.

S lanjskom popunjenošću 86% CLR-a i na tragu lanjskog ostvarenja domaćeg turizma predviđa se da bi turistička sezona trebala biti uspješnija nego se očekuje.

Velika prednost Hrvatske kao destinacije je njen geolokacijski položaj koji bi, ističe, trebao uvjetovati dobre rezultate i ubuduće, uz pretpostavku da će se u narednim mjesecima stabilizirati situacija s koronavirusom, ponajprije zbog cijepljenja u tijeku.

“Gledajući navedeni podatak da je Hrvatska sjajno pozicionirana i prometno iznimno dobro povezana s emitivnim tržištima u okruženju, za očekivati je da će taj podatak postati ključan. Sve navedeno bi se trebalo događati ako ne dođe do nepredviđenih geopolitičkih događanja koja bi mogla promijeniti ove najave”, navodi Josip Stulić.

Komentirajte prvi

New Report

Close