Koristite li još uvijek usluge telefonskih informacija? Ovo su samo neka od neobičnih pitanja građana

Autor: Poslovni.hr , 24. siječanj 2017. u 09:07
Foto: Shutterstock

Usprkos svim blagodatima interneta, postoje oni koji i dalje žele čuti ljubazni ljudski glas te redovito zovu Službu općih informacija na 18981 ili 11888.

Iako su nam u današnje vrijeme informacije dostupnije nego ikad, ne tako davno kako bismo saznali nečiji broj telefona, adresu ili koliko je sati u Los Angelesu, morali smo zvati službu informacija na brojeve 988 i 981.

Usprkos svim blagodatima interneta, postoje oni koji i dalje žele čuti ljubazni ljudski glas te redovito zovu Službu općih informacija na 18981 ili 11888, odnosno broj Službe za davanje obavijesti o informacijama pretplatnika.

Kako piše Dnevnik.hr, informacije o telefonskim brojevima i dalje su vrlo tražene, a uz njih se najčešći upiti odnose na tečajnu listu, vremensku prognozu, stanje na cestama, informacije o hitnim i dežurnim službama, radno vrijeme banaka, shopping centara, raznih državnih institucija, upute kako doći do određene destinacije.

U obavljanju svog posla djelatnici Službe informacija nerijetko se susreću s neobičnim pitanjima. U nastavku smo izdvojili najzanimljivije:

  • Koje cvijeće cvate u 6., 7. ili 8. mjesecu i crvene je boje?
  • Kako da ostavim unukama stan, a da mi kćer ne sazna? 
  • Od čega se čovjek prije napije, od pelinkovca ili piva i koliko pritom napuše promila na alkotestu?
  • Gdje mogu popraviti glazbalo iz prošlog stoljeća?
  • Koliko krugova kazaljka na satu mora proći da bi bilo 5 ujutro, a sada je 5 popodne? 

Komentirajte prvi

New Report

Close