Koriste ih bankari, odvjetnici, izlagači… S webshopom u širenje

Autor: Ana Roksandić , 19. prosinac 2023. u 07:00
Foto: PD

U CarefreeCard osmislili digitalno rješenje za izmjenu poslovnih kontakata.

Vizitke su u poslovnom svijetu dugo bile glavni način upoznavanja i ostajanja u kontaktu, no vremena se mijenjaju, pa se tako danas ipak najčešće izmjenjuju brojevi mobitela, a kao najelegantniji i najbrži način razmjene poslovnih kontakata sve više se nameću – digitalne vizitke. Jer, jednom kad je napravljena nema dodatnih troškova i podaci se lako mogu promijeniti.

Samo prisloniš
Ideju da se počne baviti izradom digitalnih vizitki prije tri godine dobio je Dragan Lešić, vlasnik CarefreeCarda.

“Bio sam tada na sajmu u Chicagu i jedan čovjek mi je prislonio karticu na mobitel. Istog sam trenutka mogao pospremiti njegov kontakt i landing page njegove tvrtke u svoj mobitel. Nakon što sam se vratio u Hrvatsku, postalo mi je jasno što trebam učiniti da takvu tehnologiju uvedemo i kod nas”, ispričao je Lešić.

3000

klijenata u prve tri godine poslovanja već se obratilo CarefreeCardu

S radom je CarefreeCard započeo usred pandemije, a taj početak pametno je iskorišten za istraživanje tržišta, NFC tehnologije i izradu web stranice. Nedavno su ponudi dodali webshop. Jedna od stvari koja ih najviše inspirira da nastave s radom je entuzijazam s kojim se susretnu kad god nekome predstave svoje digitalne vizitke.

“Od nikoga nisam čuo da mu tako nešto ne treba ili da je beskorisno. I cijena je pristupačna, iako smo na početku imali samo jednokratno plaćanje. Danas nudimo više opcija naplate u našem webshopu na čiji smo dizajn i jednostavnost upotrebe iznimno ponosi”, kaže Lešić.

Klijenti dolaze iz raznih dijelova poslovnog svijeta jer, neovisno čime se bave, lak način da podijele svoje kontakte svima je potreban. Direktor CarefreeCarda ističe da njegove e-vizitke koriste djelatnici bankovnih institucija, odvjetnici, obrazovne institucije, izlagačke tvrtke i radnici u automobilnoj industriji.

Posebno je sretan jer, kako kaže, često imaju nove upite baš zato što ih njihovi klijenti rado preporučuju drugima. Webshop je na hrvatskom jeziku, no Lešić napominje da osim domaćih klijenata narudžbe stižu iz Srbije, BiH, Austrije, Njemačke, Turske i Švicarske.

Ideju da se počne baviti izradom digitalnih vizitki prije tri godine dobio je Dragan Lešić, vlasnik CarefreeCarda nakon povratka sa sajma u Chicagu/PD

Podijeliti kontakt pomoću digitalne vizitke može se na tri načina: fizičkom karticom, virtualno i QR kodom. Fizičku karticu samo treba prisloniti na bilo koji smartphone i pomoću NFC tehnologije mobitel učita datoteku s podacima koji se mogu pohraniti u kontakte telefona. Svaki CareefreeCard klijent ima pristup CRM sustavu u kojem se može administrirati i po potrebi mijenjati podatke koji se nalaze na karticama.

Virtualna vizitka i QR kod dijele isti sadržaj, jedina je razlika što nema potrebe za prislanjanjem kartice, nego se podaci šalju virtualnim putem. Moguće ih je poslati e-mailom, porukom, WhatsAppom, Viberom, Messengerom i drugim aplikacijama za slanje poruka.

QR kod se može učitati s bilo kojom kamerom mobitela, a Lešić naglašava da su digitalne vizitke vrlo jednostavne za korištenje.

Izrada kartica

‘Nakon odabira dizajna u PDF-u ili sličnom programu radi se grafička priprema, nakon koje slijedi print. Virtualna se generira kroz naš CRM sustav i šalje klijentu, a QR kod je tiskan na drugoj strani kartice’.

Ured u Zagrebu
Fizičku karticu izrađuju u CarefreeCard uredu u Zagrebu nakon što s klijentom dogovore željeni izgled.

“Kad je riječ o fizičkoj kartici, nakon odabira dizajna u PDF-u ili sličnom programu se radi grafička priprema, nakon koje slijedi print. Virtualna se generira kroz naš CRM sustav i šalje klijentu, a QR kod je tiskan na drugoj strani kartice’’, pojašnjava Lešić.

CarefreeCard trenutačno ima troje zaposlenih, no planiraju udvostručiti broj zaposlenih u idućoj godini, jer će izraditi webshop na engleskom i njemačkom jeziku. U tri godine koliko posluju imali su već 3000 klijenata i Lešić svjedoči da je prvi dojam koji digitalna vizitka ostavlja uvijek impresivan.

“Digitalna vizitka svaki put ostavi wow efekt. Svi oni koji do sada nisu čuli za njih, a to je puno ljudi, kad im se prvi put pokaže digitalna vizitka pozitivno se iznenade”, zaključuje Lešić.

Komentirajte prvi

New Report

Close