Korisnicima poštanskih usluga u Hrvatskoj važni su cijena, pouzdana i brza dostava, a više od polovine ispitanih poštanski ured posjećuje jednom mjesečno ili češće, najviše zbog plaćanja računa, podizanja gotovine i slično, pokazalo je istraživanje Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Glavnina istraživanja fokusirana je, kažu iz HAKOM-a, na HP-Hrvatsku poštu kao nacionalnog davatelja univerzalne usluge u RH, ali i na druge davatelje poštanskih usluga.
Više od 95 posto ispitanika reklo je da posjećuje poštanske urede, a osim obavljanja financijskih usluga, svaki četvrti ispitanik je rekao da jednom mjesečno šalje i prima pismovne pošiljke, dok svaki peti šalje i prima pakete.
Više od polovine ispitanika zadovoljno je udaljenošću najbližeg poštanskog ureda od mjesta stanovanja, a najviše ispitanika, 45 posto, smatra kako bi trebalo promijeniti odluku o nemogućnosti preuzimanja pošiljke isti dan kad je ostavljena obavijest.
Oko isporuka pošiljki, pola ispitanika smatra da bi ju trebali dobiti u roku od dva radna dana od trenutka njezinog preuzimanja, ali svaki četvrti misli da je to potrebno izvršiti još brže, odmah idući radni dan.
Samo 14 posto navelo da su imali probleme prilikom dostave robe kupljene online s davateljem poštanskih usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu