Korisnici mobilnog bankarstva dviju velikih banaka u Hrvatskoj danas su imali problema, evo što kažu u bankama

Autor: Ana Blašković , 15. studeni 2021. u 16:51
FOTO: Unsplash/Ilustracija

Iz obje banke za Poslovni dnevnik su naglasili da poteškoće ne utječu na sigurnost podataka i imovine klijenata.

Klijenti Zagrebačke i Erste banke u ponedjeljak su tek sporadično ili uopće nisu mogli pristupiti svojim računima putem aplikacija za mobilno bankarstvo. Iz obje banke potvrdili su poteškoće u pristupu, a kao razloge navode tehničke poteškoće. Unatoč tome što su sustavi  u obje velike banke, koje drže gotovo 43 posto tržišta, pali u gotovo isto vrijeme, riječ je o slučajnosti a nikako ne hakerskom napadu, poručuju.

“Ispričavamo se klijentima zbog tehničkih poteškoća koje su povremeno prisutne prilikom prijave na naše on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije (m-zaba). Intenzivno radimo na njihovom otklanjanju kako bismo vam što prije omogućili da neometano koristite naše usluge”, objavila je Zagrebačka banka na svojim internetskim stranicama. Povremene tehničke poteškoće ne utječu na sigurnost podataka i imovine klijenata, doznajemo iz Zabe.

U ponedjeljak je i George, mobilna aplikacija Erste banke, imao povremenih problema u radu. “Erste banka je tijekom današnjeg dana zabilježila određene tehničke poteškoće u radu sustava, koje su rezultirale usporenim radom i privremenom nedostupnošću digitalne platforme George. Uzroci navedenih poteškoća otkriveni su u najkraćem mogućem roku, te je važno naglasiti da se ne radi o poteškoćama eksterne prirode, a podaci korisnika u potpunosti su sigurni i zaštićeni. Intenzivno se radi na uklanjanju poteškoća te se nadamo da će uskoro svi servisi uredno funkcionirati. Erste banka se iskreno ispričava svojim klijentima na doživljenim neugodnostima uzrokovanim ovom situacijom”, kažu.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Poluproizvod Đorđo se urušio, bolje bi bilo da ga “crna rupa” zauvijek progutala!

New Report

Close