Konzum ulaže 25 milijuna kuna u internetsku trgovinu

Autor: Poslovni.hr , 26. rujan 2015. u 19:37
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Trgovina u 21. stoljeću vodit će puno više računa o preferencijama kupaca koristeći se analizom podataka prikupljenih uz pomoć programa lojalnosti.

Do kraja godine Konzum će uložiti 25 milijuna kuna u uređenje i opremanje centra za online trgovinu koji će smjestiti u objekt na Vrbanima u kojem je nekoć poslovao Getro. Na 5000 četvornih metara smjestit će i logistički centar i skladište, a ideja je osigurati brzu dostavu kupcima.

Online trgovina raste po stopama većima od 25 posto godišnje, ali i dalje zauzima jako uzak segment tržišta, međutim, kako je objasnio Darko Knez, predsjednik uprave Konzuma, izuzetno je bitna za percepciju samog lanca. Zato je u planu, osim samog adaptiranja zgrade, urediti i fasadu za što Konzum namjerava angažirati domaće likovne umjetnike. Ipak, sama infrastruktura manje je bitan segment u razvoju tog dijela tržišta koji obilježava zahtjev za brzim pristupom artiklima i preglednošću. Konzum će među novitetima uvesti i mogućnost biranja namirnica uz pomoć recepata, pri čemu jednim klikom na recept za neko jelo kupac u potrošačkoj košarici dobiva sve namirnice potrebne za njegovu pripremu, piše Večernji list.

Obrada podataka o preferencijama kupaca nudi mogućnost da mu se ponude suplementi u obliku slične grupe proizvoda, ali i akcije na proizvode koje se često kupuje – objasnio je Knez koji je o novim uslugama Konzuma govorio na Weekend Media Festivalu. Trgovina u 21. stoljeću vodit će puno više računa o preferencijama kupaca koristeći se analizom podataka prikupljenih uz pomoć programa lojalnosti, a Konzum je u tom je dijelu otišao najdalje. U svom Multiplus programu imaju evidentirano milijun potrošača, a oko 400.000 kupaca svakog tromjesečja prima knjižice s posebnim pogodnostima. Malo njih zna da su one prilagođene kupcu jer su izrađene nakon što je Konzum analizirao potrošnju pojedinog kupca.

Ipak, Knez uvjerava da zaposlenici Konzuma ne mogu po imenu i prezimenu kupca doznati što je kupio jer su podaci zaštićeni i obrađuju se uz pomoć šifri i broja kartica. Unatoč popularnosti online kupnje najveći promet maloprodajni lanci i dalje ostvaruju u trgovinama u kojima akcijske cijene imaju izuzetno velik utjecaj na potrošnju.

Komentari (1)
Pogledajte sve

u normalnim konzumima varaju sa cijenama.stave jednu cijenu na policu a drugu otkucaju.kad završiš na kasi,moraš 10 minuta čitati račun da vidiš di su te zavalili. baš me zanima kako sada misle varati.

New Report

Close