Konzum i Procter&Gamble podržali borbu protiv raka dojke

Autor: Poslovni dnevnik , 02. listopad 2012. u 21:59
Dizajnerica Ivana Popović ambasadorica je kampanje/PXL

Akcija će se provoditi u svim prodavaonicama Konzuma

Tijekom listopada, mjeseca borbe protiv raka dojke, održavat će se humanitarna akcija "Žena ženi" s ciljem prikupljanja financijskih sredstava za udrugu Europa Donna koja već godinama podiže svijest žena o raku dojke, najavljeno je u Zagrebu.

Akcija će se provoditi u svim prodavaonicama Konzuma, gdje će građani kupnjom jednog od četiri proizvoda kompanije Procter&Gamble (Always, Pantene, Venus i Oral-B) darovati jednu kunu udruzi Europa Donna. Predsjednica udruge Nada Kraljević istaknula je da je glavni cilj kampanje smanjenje smrtnosti od raka dojke, najčešćeg tumora kod žena. Dodala je da je porast te bolesti zabilježen kod mlađe populacije i ukazala na nužnost samopregleda.

Komentirajte prvi

New Report

Close