Končar, Bosqar Invest i Sveučilište Algebra među sedam dobitnika ELP Awarda, prve nagrade za izvrsnost u poslovnoj komunikaciji

Autor: Poslovni.hr , 12. prosinac 2024. u 18:24

Ovogodišnji dobitnici nagrade na temelju strateški upravljane komunikacije uspješno su se pozicionirali stvorivši njome dodatnu tržišnu vrijednost u nadolazećem razdoblju, istaknuli su utemeljitelji nagrade.

OPG Gala, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Sveučilište Algebra, udruge Crveni nosovi i Zaklada Solidarna, Mplus/Bosqar Invest te Končar, prvi su dobitnici nagrade EPL Award za izvrsost u poslovnoj komunikaciji za 2024. godinu.

U konkurenciji 52 finalista, hrvatska biznis zajednica tako je postala bogatija za sedam dobitnika vrijednog priznanja. Nagrade najboljima uručene su 10. prosinca u velikoj dvorani Matice hrvatske u Zagrebu.

Ovogodišnji dobitnici nagrade na temelju strateški upravljane komunikacije uspješno su se pozicionirali stvorivši njome dodatnu tržišnu vrijednost u nadolazećem razdoblju, istaknuli su utemeljitelji nagrade.

Prema ocjeni stručnog žirija, ovogodišnji primjer drugima su OPG Gala u kategoriji Mali i mikro poduzetnik, Crveni nosovi i Solidarna u kategoriji Udruga, Specijalna bolnica Sveta Katarina u kategoriji Srednji poduzetnik, Mplus/Bosqar Invest u kategoriji Inovativna poslovna komunikacija, Sveučilište Algebra u kategoriji Institucija te Končar Grupa u kategoriji Veliki poduzetnik.

U sklopu dodjele nagrada održan je i panel pod nazivom “Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra“ na kojem su koji je moderirala novinarka Gordana Gelenčer, a na njemu su govorili John Gašparac, partner u odjelu za reviziju i računovodstvo PwC Hrvatska, vodeći partner za PwC Slovenija, dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica s Katedre za marketing, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija u Končaru, Iva Ušćumlić, voditeljica Programa za razvoj Zaklade Solidarna te Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti u Ericssonu Nikola Tesla.

Tom prilikom još jednom je istaknuta bitnost strateške poslovne komunikacija za poslovni uspjeh, koliko su tvrtke i sustavi spremni mijenjati se i ulagati u komunikaciju danas, dok razgovora na temu uloge digitalnih alata i potencijalnih opasnosti umjetne inteligencije također nije nedostajalo.

Jedinstvenu, prvu takvu ‘big eye’ nagradu koja promiče izvrsnost u strateški vođenoj komunikaciji utemeljili su prvi poslovni radio PoslovniFM i Agencija IMC, a prepoznale su je brojne kompanije, vodeće osobe iz poslovnog svijeta, partneri i sponzori, potvrdivši da je riječ o nagradi koja je uistinu karika koja nedostaje u suvremenom poslovnom strateškom komuniciranju, kazali su utemeljitelji nagrade uz napomenu da EPL Award tako i službeno postavlja nove standarde u prepoznavanju važnosti strateške poslovne komunikacije te njezinog doprinosa razvoju poslovnih i društvenih vrijednosti.

Finaliste je ocjenjivao petnaesteročlani žiri, sačinjen od stručnjaka različitih poslovnih profila: dr. sc. Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica u trajnom izboru s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ujedno i predsjednice žirija, prof. dr. sc. Božo Skoko, redoviti profesor strateškog komuniciranja na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te suutemeljitelj Millenium promocije, prof. dr. sc. Danijel Labaš, pročelnik Sveučilišnog odjela za komunikologiju s Hrvatskog katoličkog sveučilišta, prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović s Fakulteta političkih znanosti, Nensi Blažević, novinarka i predavačica na Fakultetu političkih znanosti, Boris Mišević, reporter RTL-a Hrvatska, Željko Kardum, urednik i novinar Hrvatske radiotelevizije, Ankica Mamić, vlasnica Agencije IMC, Krešimir Macan, direktor i vlasnik Manjgura agencije za odnose s javnošću, Sandro Kraljević, magistar psihologije, Saša Cvetojević, poduzetnik i investitor, Duško Ćurlić, radijski i televizijski voditelj, Marko Rakar, savjetnik, Tanja Pureta, vlasnica i direktorica poduzeća Ramiro te Darko Buković, osnivač i glavni urednik Poslovnog FM.

“Svi ovogodišnji dobitnici kroz primljenu nagradu imaju vrijednu i relevantnu potvrdu da u komunikacijskom dijelu svog poslovanja rade izvrstan posao te da jesu i mogu biti primjer drugima. Imaju priznanje da na komunikaciji grade točku razlike i da imaju vrijedan kapital kojim znaju upravljati, da imaju komunikaciju s potpisom, komunikaciju u koju su utkane sve njihove vrijednosti“, istaknuli su utemeljitelji nagrade Darko Buković i Nataša Cesarec Salopek te dodali da je nagrada priznanje za sve one koji prepoznaju vrijednost strateške komunikacije i vrijednost ulaganja u odnose sa svojim dionicima na sve turbulentnijem tržištu na kojem se okolnosti, kao i kanali i načini komunikacije, svakodnevno mijenjaju.

Dugoročni cilj EPL Awarda je motivirati poslovne subjekte, partnere i podržavatelje projekta da prepoznaju važnost strateške komunikacije, implementiraju je u svakodnevno poslovanje te da je dosljedno primjenjuju kako bi, kroz suradnju svih poslovnih odjela i razina menadžmenta, stvorili dugoročan odnos s ključnim dionicima i ostvarili očekivane rezultate, zaključili su utemeljitelji nagrade.

Komentirajte prvi

New Report

Close