Konačni cilj: Podrška rastu proizvodnje

Autor: Poslovni.hr , 03. veljača 2015. u 10:00
Foto: Marko Jurinec

U sklopu provedbe projekta Grada Ludbrega, Zeleni krajolik Razvojna agencija grada Čakovca – Čakra d.o.o. u suradnji s Gradom Ludbrega, organizirala je radionicu pod nazivom ‘Marketing i razvoj cjelovitog izgleda proizvoda’.

U sklopu provedbe projekta Grada Ludbrega, Zeleni krajolik Razvojna agencija grada Čakovca – Čakra d.o.o. u suradnji s Gradom Ludbrega, organizirala je radionicu pod nazivom ‘Marketing i razvoj cjelovitog izgleda proizvoda’. Radionica je održana u prostoru POU „Dragutin Novak“ – Našim poljoprivrednim proizvođačima djelatnici Grada stoje na raspolaganju za sve upite. Naravno, na samim proizvođačima ostaje onaj najvažniji dio – da proizvode dobro i kvalitetno. Nadam se da će ovakve radionice biti korisne za sve kako bismo se bolje upoznali, primijetili postojeće probleme i krenuli u izmjene. – naglasio je gradonačelnik Dubravko Bilić.

Cilj radionice bio je i interaktivnim pristupom u radu prezentirati i analizirati moguća rješenja za poljoprivredne proizvode i proizvode visoke kvalitete s ciljem prezentacije i prodaje željenih proizvoda i usluga. Poseban fokus stavljen je na online prodaju i kako biti vidljiviji na Webu, s konačnim ciljem podrške rastu poslovanja, u današnjem okruženju ozbiljnih gospodarskih izazova, pomoću Internet marketinga. – U okvirima projekta naglasak će se staviti na Zelene točke i Web tržnicu preko kojih će naši proizvođači moći prodavati i promovirati svoje proizvode, uspostaviti nove kanale prodaje, surađivati s našim slovenskim parterima i predstavljati svoje proizvode hrvatskom i slovenskom tržištu. Želimo da poljoprivredni proizvođači znaju da od naše strane imaju podršku i pomoć u svakom trenutku i koraku provođenja projekta. – istaknula je Josipa Grđan iz Grada Ludbrega, voditeljica projekta.

Ključni cilj radionice bio je još jednom upoznati potencijalne korisnike projekta s aktivnostima i ciljevima projekta te upoznati sudionike projekta s osnovama marketinga, marketinških alata i strategija u cilju poboljšanja prodaje te mogućnostima za uključivanje u aktivnosti koje projekt nudi.

Promocijom proizvoda potiče se i promocija proizvođača čime ostvaruju svojevrstan izlazak na strana tržišta što je i jedan od glavnih ciljeva projekta Zeleni krajolik.

Komentirajte prvi

New Report

Close