Komunikacija nije tek puki PR, nego skriveni adut uspjeha

Autor: Domagoj Puljizović , 02. prosinac 2024. u 06:28
Kreatori nagrade Nataša Cesarec Salopek (Agencija IMC) i Darko Buković (PoslovniFM) ističu da su projekt osmislili kao kariku koja nedostaje na domaćem tržištu i priznanje kompanijama da je smjer kojim idu više nego dobar, Foto: PD

U prosincu dodjela nagrada za izvrsnost u strateškoj poslovnoj komunikaciji.

Hrvatska poslovna zajednica dobiva svoje prvo priznanje za izvrsnost u strateškoj i upravljanoj poslovnoj komunikaciji – EPL Award. Riječ je o nagradi koju dodjeljuju PoslovniFM i Agencija IMC, a koja okuplja pojedince, kompanije, udruge i institucije koje svojim komunikacijskim strategijama stvaraju tržišnu prednost i konkurentsku razliku.

EPL Award nagrada je za uložene komunikacijske napore akterima iz svijeta biznisa, a koje stručnjaci uključeni u dodjelu po principu “vanjskog promatrača” pažljivo prate tijekom godine, od siječnja do listopada. Podijeljeno u pet glavnih kategorija, priznanje je to poduzetnicima, udrugama i institucijama za inovacije, društvenu odgovornost i iznimna komunikacijska postignuća. Dodjela nagrade održat će se 10. prosinca 2024. u Zagrebu uz panel diskusiju pod nazivom Quo vadis Hrvatska: Poslovna komunikacija jučer, danas, sutra.

Vrijedna niša

Stručni žiri, koji ima ključnu ulogu u ocjenjivanju, čini 15 profesionalaca iz svijeta medija, marketinga i biznisa. Neki od njih su Ankica Mamić iz Agencije IMC, Ana Tkalac Verčič, redovita profesorica i predsjednica žirija, Božo Skoko, stručnjak za strateško komuniciranje, stručnjakinja za političku komunikaciju Marijana Grbeša-Zenzerović, direktor agencije Manjgura Krešimir Macan te novinar i urednik na Hrvatskoj radioteleviziji Željko Kardum.

Kako objašnjava jedan od utemeljitelja nagrade Darko Buković, cilj EPL Awarda nije samo nagrađivanje pojedinaca i organizacija, već i poticanje poslovne zajednice na promišljanje i implementaciju strateške komunikacije. “Nagrada se na temelju uloženih komunikacijskih napora dodjeljuje poslovnim subjektima koji prepoznaju vrijednost komunikacije i na njoj stvaraju svoju poziciju na tržištu i konkurentsku prednost”, istaknuo je Buković.

Njegov stav dijeli i programska direktorica nagrade Nataša Cesarec Salopek. “Projekt smo pokrenuli kako bismo ispunili ‘kariku koja nedostaje’ – vrijednu nišu na tržištu poslovne komunikacije jer nagrade ove vrste do sada nije bilo na hrvatskom tržištu”, kazala je.

Kroz pet glavnih kategorija, za mikro i male, srednje odnosno velike poduzetnike, za udruge i institucije te za inovativnu poslovnu komunikaciju, nagrada potvrđuje važnost odnosa s javnošću i strateške komunikacije u izgradnji tržišne pozicije i prepoznatljivosti, ističu organizatori. Uz osnovne kategorije, žiri može odlučiti dodijeliti i posebne nagrade za iznimna postignuća u komunikaciji, uključujući inovacije, društvenu odgovornost i doprinos zajednici, kao i posebnu nagradu pojedincima koji su obilježili poslovnu komunikaciju na godišnjoj razini, a što će ovisiti o kvaliteti uloženih komunikacijskih napora te o dostavljenim materijalima, kažu organizatori.

Primjer drugima

Dugoročni cilj EPL Award nagrade jest dodatno motivirati poslovne subjekte, partnere projekta i podupiratelje na promišljanje o važnosti strateške komunikacije, na njeno implementiranje u svakodnevno poslovanje, na dosljednost u njenoj primjeni te temeljem navedenog i ostvarenje očekivanih rezultata koji tada, suradnjom svih poslovnih dijelova i svih razina managementa i zaposlenih, ali i izgradnjom odnosa sa svim ključnim dionicima, daju očekivane rezultate. Svi detalji o nagradi dostupni su na mrežnoj stranici www.eplaward.eu, a na njoj će biti objavljeni i dobitnici.

Nagrađeni će tako imati potvrdu da u komunikacijskom dijelu svog poslovanja rade izvrstan posao te da jesu i mogu biti primjer drugima, naglasili su organizatori. “Imaju priznanje da na komunikaciji grade točku razlike i da imaju vrijedan kapital kojim znaju upravljati, da unutar svojih kompanija doista imaju komunikaciju s potpisom, komunikaciju u koju su utkane sve njihove vrijednosti. I ne samo oni, zapravo svi finalisti imaju potvrdu da su napravili iznimne iskorake u svojoj poslovnoj komunikaciji i da je smjer kojim idu više nego dobar jer je prepoznat u stručnoj javnosti”, zaključio je Butković.

Komentirajte prvi

New Report

Close