Luka Modrić osvojio je zlatnu loptu, no veliku pozornost sinoć je nakon finala Svjetskog prvenstva privukla i predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović.
Šef tvrtke za digitalni marketing Degordian Tomislav Grubišić otkrio je jutros kako je jučer objavljeno oko 25 posto više vijesti sa spominjanjem predsjednice u odnosu na Luku Modrića. Zanimljivo je, ističe također Grubišić, da više od 80 posto vijesti ima izrazito pozitivni sentiment.
Grubišić je također otkrio da se Hrvatska jučer po medijima spominjala 30 posto više nego nakon polufinala u cijelom svijetu.
– Brojevi su ogromni i nikad zabilježeni u povijesti Hrvatske – više nego sve skupa do sada prije polufinala – kaže Grubišić.
A nekima je zasmetalo i što je jučer hrvatska predsjednica tijekom dodjele medalja ostala na kiši, dok su ruskog joj kolegu Vladimira Putina zaštitili kišobranom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Neuromarketing će vam dati odgovore na pitanja kako potrošači reagiraju na vaš proizvod, na njegovu boju, dizajn ili pakiranje, na zvuk ili na ideju što bi oni željeli a vi to nemate. Neuromarketing će vam dati odgovore na pitanja kako približiti vaš brand (marku) proizvoda potrošaču. A, danas, bilo kojim poslom se bavili, bilo kojom djelatnotnošću, ukoliko vaš kupac ne zna za vaš proizvod ili ne vjeruje u vaš proizvod, vrlo brzo, vaš proizvod će uistinu postati i ostati samo VAŠ proizvod.
Uključite se u raspravu