Odlična akcija, vrlo dobro organizacija, odlična komunikacija s izlagačima, izuzetni doseg na promotivnom planu, s akcijom treba nastaviti svake godine, štoviše treba što više akcija svake godine, samo su neki od komentara nakon provedenog istraživanja rezultata akcije „Kupujmo hrvatsko“ koju provodi Hrvatska gospodarska komora, sveobuhvatne nacionalne akcije s velikim gospodarskim i društvenim značenjem čiji je cilj promocija hrvatskih kvalitetnih proizvoda i podizanje nacionalne svijesti o vlastitim vrijednostima.
Priopćenje HGK prenosimo u cijelosti i bez izmjena:
Čak 96 posto ispitanika čula je za akciju „Kupujmo hrvatsko“ te ju podržava, a 82 posto vidjelo je ili čulo reklamu kojom se akcija reklamira. Da će preporučiti prijateljima, poznanicima i članovima obitelji kupovinu hrvatskih proizvoda odgovorilo je 76,3 posto anketiranih. 75,6 ispitanika spremno je izdvojiti nešto više novaca za kvalitetan hrvatski proizvod jednake kvalitete kao strani, a čak 88,6 posto smatra da treba kupovati hrvatske proizvode kako bi se na taj način pomoglo hrvatskom gospodarstvu. Na važnost podrijetla proizvoda pozornost obraća 70,7 posto anketiranih, a 55,6 posto ispitanika obraća pozornost na znak „Hrvatska kvaliteta“.
Istraživanje među građanima provedeno je na uzorku od 1.001 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina korištenjem kvantitativne metode CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) telefonskog intervjuiranja. Uzorak je nacionalno reprezentativan prema regiji i veličini naselja, spolu i dobi ispitanika.
Provedeno je istraživanje i među sudionicima akcije „Kupujmo hrvatsko“ – izlagačima od kojih je 90 posto njih akciju ocijenilo ocjenom odličan i vrlo dobar, a 93 posto ispitanika samu organizaciju akcije od strane HGK ocijenilo ocjenom odličan i vrlo dobar. Čak 96 posto anketiranih ponovno bi sudjelovalo u njoj, a 79 posto je odgovorilo kako je akcija ostvarila sva njihova očekivanja. Ispitani su izlagači u šest hrvatskih gradova, od 643 sudionika anketni je upitnik ispunilo njih 469.
Svrha istraživanja bila je ispitati zamijećenost akcije „Kupujmo hrvatsko“ među građanima RH, ispitati svijest građana o potrebi kupovine hrvatskih proizvoda, podrijetlu proizvoda te lojalnost hrvatskim proizvodima i proizvođačima.
Akcija Hrvatske gospodarske komore „Kupujmo hrvatsko“ počela je još 1997. godine sa željom da se prepoznaju, označe i izdvoje kvalitetni hrvatskih proizvodi. Takvim su se proizvodima počeli dodjeljivati znakovi „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“. U sklopu projekta vizualnog označavanja počela je i akcija „Kupujmo hrvatsko“ u cilju nacionalne homogenizacije strateških gospodarskih interesa zemlje te podizanja nacionalne svijesti o vlastitim vrijednostima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kupujem isključivo , kao i ostali Hrvati Hrvatske proizvode samo ako su dobri , kvalitetni i po cjeni prihvatljivi.
Priznajem , nije to baš mudro , jer je konkurencija naših Kolonizatora vrlo nasilna i često dotirana od matičnih država.
Šta je još interesantno u Lidlu ,Sparu , Kauflandu ,Merkatoru….?
U prošloj godini su radili sa gubitcima (za razliku od Konzuma i ostalih Hrvatskih trgovina).
Nema dobiti – ne plačaju Hrvatskoj porez na dobit !
Rezime :
uništavaju Hrvatsko gospodarstvo , povečavaju nezaposlenost u Hrvatskoj , jačaju svoje gospodarstvo , zapošljavaju svoje radnike…
Kupujte Hrvatske proizvode u Hrvatskim trgovinama !
S kupnjom Hrvatskih proizvoda čuvate radna mjesta Hrvatima u Hrvatskim tvrtkama i jačate Hrvatsko gospodarstvo !
Barbosa :
sada je jasno zašto svi strani trgovački lanci imaju iskazan gubitak…
sav repromaterijal sa unaprijed uračunatim maržama prodaju hr podružnicama tako da dobit ostaje matičnim državama a hr radnike podmiruju od marži na domeće artikle i najma polica…i
domaći poduzetnici se već uveliko vode ovim primjerom pa sjedišta tvrtki registriraju u sloveniji ili slovačkoj…
ali i strancima je postalo flustrirajuče poslovati u hr tako da je polovica već otišla a druga polovica ima spakirane kofere ćega su jugoslaveni prekršteni u euroslavene uvelike svijesni i
što prije žele učvrstiti pozicije sa uvođenjem poreza na nekretnine u stvari žele provesti nacionalizaciju kao i 45.
Barbosa
KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON – OTPOR POSTAJE POTREBA
Sad su svi europski proizvodi naši domaći. Ne znam što bi vi? Ušli smo u EUa glumili bi uskogrude balkance?
Ne ide to.
I svakako treba ugasiti one komorine stupidne akcije; kupujmo hrvatsko i slično.
***da bas, Burma, Vijetnam, Turska i Kina su sila osovine Europske Unije… i naravno da treba ugasiti komoru i “stupIdne akcije kupujmo Hrvatsko” i to treba unaprijediti u “kupujmo Srpsko ili kupujmo Tursko” i iz Hrvatskog grba treba maknuti šahovnicu, a na kraju iz iz imena države treba maknuti slova H,R,V,A,T,S,K,A i za svaki slučaj i slova C,R,O,A,T,I,A i treba zabraniti sanskrt jer se tamo prvi put spominje Croat
Sad su svi europski proizvodi naši domaći. Ne znam što bi vi? Ušli smo u EUa glumili bi uskogrude balkance?
Ne ide to.
I svakako treba ugasiti one komorine stupidne akcije; kupujmo hrvatsko i slično.
Ja sam kupio Vegetu. Drugi hrvatski proizvodi mi ovdje nisu dostupni.
***drugi ni ne postoje… mi ne smatramo robu iz Burme, Vijetnama, Turske i Kine prepakirane u naše omote – hrvatskom robom
Uključite se u raspravu