“Trenutačno postoji problem u radu CEZIH-a (dohvat eRecepata, eUputnica, dostava eNalaza). Intenzivno radimo na otklanjanju”, priopćio je CEZIH, a takva obavijest još uvijek postoji, jer sustav još uvijek ne radi.
Ono što dodatno zabrinjava građane jest što je netom prije te obavijesti puštena obavijest prema kojoj “radi nadogradnje nacionalne kontakt točke prema specifikacijama za val 6 na produkcijskoj okolini, prekogranične usluge e-recepta i sažetka o pacijentu neće biti dostupne u razdoblju od petka 29. rujna 2023. od 12:00 sati do ponedjeljka 2. listopada 2023. do 10:00 sati. Tijekom ponedjeljka 2. listopada iza 10 sati mogući su povremeni prekidi u dostupnosti usluga”.
Sada se građani pitaju kako je onda već jučer, dan ranije, oko 12 sati došlo do pada sustava. I pitaju se što je uzrok tako čestim problemima s tim sustavom.
Na Facebook stranici Halo inspektore objavljena je obavijest, a građani negoduju u komentarima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu