Tvrtka Kofola ČeskoSlovensko, jedan od vodećih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića u Europi, u svom portfelju od proljeća 2015. drži slovensku Radensku, a sada je biznis bezalkoholnog programa osnažila i preuzimanjem tradicionalnih brendova zagrebačkog Badela 1862, to su Voćko, Nara i Inka.
"Riječ je o akviziciji Kofola ČeskoSlovensko kojom će Radenska postati zadužena za upravljanje brendovima Voćko, Nara i Inka, trima tradicionalnim brendovima te samim time savršenim prinovama velike obitelji tvrtke Kofola," ističe Marián Šefčovič, generalni direktor Radenske i regionalni menadžer za Adria regiju unutar Kofole ČeskoSlovensko uz ocjenu kako se radi o logičnom nastavku jačanja core businessa kompanije nakon što je Radenska na izmaku 2015. od Badela 1862 preuzela PepsiCo distrubuciju za Hrvatsku.
Šefčovič naglašava kako je vrlo zadovoljan realiziranim poslovnim aranžmanima kao i suradnjom s Badelom. "Na hrvatskom tržištu vidimo veliki potencijal te ova suradnja za nas predstavlja korak naprijed prema uspostavljanju cjelovitog proizvodnog asortimana bezalkoholnih pića u Adria regiji. Upravljanje brendovima bogate povijesti i tradicije Kofolina je specijalnost, pa će Voćko, Nara i Inka biti odličan dodatak našem portfelju," kaže Šefčovič te dodaje kako vjeruje u uspješno partnerstvo s Badelom i na distribuciji u HORECA segmentu.
Radenska je jedan od najvećih proizvođača mineralne vode u jadranskoj regiji, glavni su joj proizvodi svjetski poznata mineralna voda Radenska Classic u premium kategoriji, koju podupire raznovrstan portfelj voda i bezalkoholnih napitaka, poput Ore i Pepsija.
S logistikom koju je dobila ulaskom u sustav Kofole Radenska je već tijekom 2015. značajno povećala izvoz u zemlje regije, naspram 2014. bio je veći za čak 23 posto. Na tom tragu razvijat će se vjerojatno budućnost i bivših Badelovih bezalkoholnih brendova kojima dvojac radenska-Kofola otvaraju mnoga nova tržišta.
ČeskoSlovensko u sedam proizvodnih pogona lociranih u Slovačkoj, Češkoj, Sloveniji i Poljskoj zapošljava 1900 djelatnika. Šefčovič iznosi da Kofola ČeskoSlovensko svoj biznis temelji na pozitivnom odnosu s lokalnim brendovima te poštovanju i prema pa su stoga u mnoge brendove bezalkoholnih pića na tsvim ržištima gdje posluju udahnuli novi život.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bojim se da se pljačka u Badelu nastavlja.
Prodaju sve što vrijedi.
Pij malo , pij dobro !
Živjeli !
Da potsjetim imali su :
Cezar
Šljivovica
Vigor
Patria
Johnni Walker
Glembaj
Stock
Zrinski
Viarije Dingač
Daruvar
Križevci
Svirće
Smokvica
Vrbička Žlahtina…
Kalničke vode
Nara
Pepsi
Inka…
Napravili dug veči od vrijednosti imovine ?
I niko još nije završio u Remetincu ?
Kako je moguće uništiti takvu tvrtku ?
Perković uživa na Murteru uzgajajući masline a
Zvjezdana je postala zvjezda u Ministarstvu .
Gospoda su nagrađena ko da su napravili dobit .
Bojim se da se pljačka u Badelu nastavlja.
Prodaju sve što vrijedi.
Uključite se u raspravu