Do 10 sati u srijedu 19. prosinca otvorena je knjiga za upis novih 93.750 dionica Leda, a u iščekivanju investitora Uprava je nastavila s prezentiranjem impresivnih rezultata tvrtke. Tako je u ponedjeljak, po otvaranju knjige, predsjednik Uprave Leda Tomislav Kitonić na Zagrebačkoj burzi održao prezentaciju za investitore. "Otkako posluje u sastavu koncerna Agrokor Ledo je svake godine prema prihodu rastao 19 posto. Pritom je profitabilnost kompanije svake godine, tijekom 17 godina, rasla u prosjeku 22 posto. Time se može pohvaliti malo koja kompanja u našem okruženju", rekao je Kitonić. Ledo je, kaže, na regionalnim tržištima uspio ono što nije ni multinacionalkama poput Unilevera i Nestlea nije pošlo za rukom. "Ledo se uspješno prilagodio na svim tržištima regije, a sva su ona različita i specifična. Ni u Hrvatskoj nisu potrošači u svim područjima isti. Multinacionalke, pak, čitavu regiju gledaju kao jedno tržište i ne snalaze se", rekao je. Kad je Agrokor kupio industriju smrznute hrane Frikom u Srbiji, njezin je tržišni udio iznosio 29 posto tržišta, a tvrtka je, podsjeća Kitonić, bila pred bankrotom. "Naš najveći konkurent – tvrtka Delta (nije riječ o onoj Miroslava Miškovića), je pak u to vrijeme imala tržišni udio od 60 posto, a u međuvremenu ju je kupio Nestle.
Danas, Frikomov tržišni udio iznosi 77 posto, a Deltin 15 posto", rekao je Kitonić te dodao kako je ključna stvar kojom Ledo 'rastura' konkurenciju u regiji – snaga u vlastitoj distribuciji. "Konkurenti bi u ovom trenutku morali 10 puta povećati troškove distribucije da dostignu naš rezultat", rekao je prvi čovjek Leda. Boris Centner, član Uprave Erste banke i Zoran Košćak, član Uprave Raiffeisen banke, koje su aranžeri izdanja, jučer su pozdravili najnoviju Ledovu transakciju. "Ovo je jako dobar signal za tržište kapitala u idućoj godini", rekao je Centner. Inače, jučer se na Zagrebačkoj burzi ni od koga od nazočnih nije mogla ni neslužbeno doznati informacija o tome koliko će i kod koga završiti nove dionice. Raspon cijena je od osam do devet tisuća kuna po dionici, a najmanji paket koji se može kupiti jest 400 tisuća kuna. Ledo će ovom dokapitalizacijom skupiti oko sto milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ledo sladoled ne kupujem već dugo vremena! Možda priča prolazi u Srbiji gdje nema konkurencije stranih maloprodajnih lanaca, ali kod nas prošla završena priča!
ne vjerujem u tu priču najviše ljudi kupuju sladoled u lidlu,duplo jeftiniji od leda a sasvim dobar
Uključite se u raspravu