Kaufland se pohvalio velikom novosti

Autor: Marta Duić , 13. listopad 2021. u 10:15
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Kaufland je zahvaljujući tome postao i vlasnik jedinstvene oznake ZelEn – prijatelj prirode.

Trgovački lanac Kaufland provodi veliku kampanju o potrebi zaštite klime kojoj je cilj osvijestiti javnost o svim koracima, malim i velikim, koje mogu poduzeti i građani sami kako bi doprinijeli sprječavanju klimatskih promjena. Kaufland vodi primjerom pa djeluje u skladu s klimatskom strategijom Schwarz grupe i slijedi konkretne klimatske ciljeve koji su utemeljeni na metodologiji Inicijative „Ciljevi temeljeni na znanosti“ (Science Based Targets Initiative), a učinio je i važan iskorak te prešao na električnu energiju iz obnovljivih izvora.

Zahvaljujući suradnji s HEP Opskrbom Kaufland se može pohvaliti činjenicom da ga pokreće zelena električna energija. Kaufland je zahvaljujući tome postao i vlasnik jedinstvene oznake ZelEn – prijatelj prirode.

Sredstva od prodaje proizvoda ZelEn HEP Opskrba kroz javni natječaj dodjeljuje za potporu projekata iz područja energetske učinkovitosti i/ili izgradnje obnovljivih izvora energije integriranih u građevine ustanova javnog sektora koje skrbe za socijalno osjetljive kategorije stanovništva i koje ne obavljaju djelatnosti radi stjecanja dobiti poput Centra za socijalnu skrb Požega. Kaufland se tako kupnjom proizvoda ZelEn angažirao ne samo za zaštitu klime, već i za dobrobit zajednice u kojoj posluje.

„Prelazak na električnu energiju iz obnovljivih izvora velik je i važan korak prema našem cilju da u što većoj mjeri smanjimo emisije CO2. To je tek jedna od mnogobrojnih mjera kojima želimo dati doprinos za zaštitu klime i svakako ćemo i u budućnosti nastaviti u tome smjeru“, ističe Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda.

Činjenicu da je Kaufland među trgovačkim lancima jedan od predvodnika u zemlji kada je riječ o zaštiti klime potkrepljuje i to što je ovaj trgovački lanac prvi u Hrvatskoj još početkom 2020. godine ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u sklopu kampanje za zaštitu klime izradili su i održiva alternativna rješenja – novu višekratnu vrećicu koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovornu vrećicu za voće i povrće.

Komentirajte prvi

New Report

Close