Svakodnevno korištenje autobusa umori putnike. Posebno im smeta kašnjenje i nedolazak na vrijeme. Putnici se posebno žale na botinečku liniju jer je kratka. Trebala bi biti brza i točna, no često nije, piše Dnevnik.hr
Nije samo linija prema Botincu u škripcu. Pero Barišić je čekao autobus za Blato skoro 2 sata. Žalio se mnogo puta, no samo bi mu odgovorili da je to normalno.
Kašnjenja su svjesni i u Sindikatu. Kažu da je velik problem nepoštovanje žute trake od strane drugih vozača, posebno u najprometnijim satima.
Anto Jelić iz Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a komentirao je akcije sindikata koje su već poduzete. „To je sustavno kašnjenje i mi smo već inzistirali i na promjeni vremena, znači duljine vremena od točke a do točke b, što naravno iziskuje i povećanje broja autobusa. Ako piše putniku da autobus treba krenuti u 10:45, on treba krenuti u 10:45“ izjasnio se Jelić.
Ako autobus ili tramvaj ne dođu na vrijeme na stanicu, dok čekate možete poslati e-ispričnicu. Tamo upišete svoje ime i prezime, mail adresu i broj tramvajske ili autobusne linije koju čekate a koja nije došla na vrijeme.
E-ispričnicu možete koristiti kod svog poslodavca, ako ste primjerice zakasnili na posao, kao dokaz da autobus ili tramvaj uistinu nije došao na vrijeme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu