Članice Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u suradnji s Ministarstvom zdravstva i vodećim trgovačkim lancima Konzumom i Sparom Hrvatska nastavljaju zajedničku društveno odgovornu kampanju Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, kojom pozivaju na dosljedno provođenje zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.
Kampanja će se provoditi na gotovo 300 prodajnih mjesta diljem zemlje; istaknut će vizuale s glavnom porukom kako bi potaknuli svijest javnosti o potencijalnim štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola.
Prodajno osoblje lanaca prošlo je edukaciju o ciljevima kampanje jer su oni glavni pokretači prema krajnjim kupcima, tj. maloljetnicima. Zaključili da su je na svima odgovornost zaštititi djecu i mlade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu