Kampanju će provoditi lanci Spar i Konzum

Autor: Lucija Špiljak , 05. prosinac 2018. u 21:59
Press photo

‘Uključi savjest’.

Članice Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u suradnji s Ministarstvom zdravstva i vodećim trgovačkim lancima Konzumom i Sparom Hrvatska nastavljaju zajedničku društveno odgovornu kampanju Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, kojom pozivaju na dosljedno provođenje zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.

Kampanja će se provoditi na gotovo 300 prodajnih mjesta diljem zemlje; istaknut će vizuale s glavnom porukom kako bi potaknuli svijest javnosti o potencijalnim štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola.

Prodajno osoblje lanaca prošlo je edukaciju o ciljevima kampanje jer su oni glavni pokretači prema krajnjim kupcima, tj. maloljetnicima. Zaključili da su je na svima odgovornost zaštititi djecu i mlade.

Komentirajte prvi

New Report

Close