HTZ provodi intenzivnu kampanju na 11 ključnih tržišta u Europi

Autor: Marija Crnjak , 15. kolovoz 2018. u 12:31
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Aviolinije aktivne sve do kraja listopada.

Hrvatska turistička zajednica na jedanaest tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu.

Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam.

"U posezoni puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem imamo rast od 9 posto. Vjerujemo u jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Ni meni ta nakupina nije jasna, niti mi je jasna svrha njihova postojanja. Kur-taxa iliti boravišna pristojba bi trebala imati svrhu poboljšanja uvjeta turista u konkretnoj destinaciji. Znači, šetnice, biciklističke i trim staze, plaže, lungomari, fešte i izložbe… i tu bi po meni trebalo upotrijebiti tih famoznih 700 mio. kuna koje se uberu od kur-taxe. Ako neka destinacija želi na sajam ili se želi oglašavati, neka lijepo skupe novac i plate. Imaju hoteliere, gostioničare, apartamnidžije i Zimmer frei, ali zloupotrebljavati porez, koji se extra prikupi od turista, nako što su sve ostalo već platili, je više nego podmuklo i bijedno.

HTZ živi od reketa i prepuna je uhljeba! Baś me zanima učinkovitost tih uhljeba i rezultati rasipanja otete love! Čast iznimkama (ZG)!

New Report

Close