Kampanja od 2,2 milijuna eura za mlade poduzetnike

Autor: Majda Žujo , 11. listopad 2012. u 11:35
EACA podupire mlade poduzetnike u razvoju

Cilj je projekta u kojem sudjeluje i Hrvatska 500.000 novih start-up tvrtki, a mogao bi donijeti gotovo dva milijuna radnih mjesta u EU.

Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u ožujku 2013. kreće u veliku paneuropsku kampanju namijenjenu potpori mladih poduzetnika u razvoju.

Projekt će biti pokrenut na ključnim europskim tržištima (Velika Britanija, Njemačka, Poljska, Italija i Španjolska), a planira se proširenje na ostatak Europe, uključujući i Hrvatsku, kada će i HURA, Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje, početi blisko surađivati s kolegama iz Europe kako bi hrvatskim poduzetnicima i njihovim start-up tvrtkama pomogla savjetima s razvijenijih tržišta te im prenijela najbolja iskustva iz oglašivačke industrije. Tijekom iduće tri godine kampanja "Ovo je moja budućnost" želi nadahnuti 500.000 novih start-up tvrtki, a procijenjue se da bi projekt mogao rezultirati bruto dodanom vrijednošću od 33 milijuna eura i gotovo dva milijuna novih radnih mjesta unutar Europske unije. Proračun kampanje je 2,2 milijuna eura, a financirat će ga strana privatna poduzeća, fondovi te partneri projekta.

"EACA i njezine članice poput HURA-e izdvojili su precizno odabranu skupinu koja će se podržati ljude koji planiraju pokrenuti svoj posao, ali koji to još nisu učinili. Nedavna istraživanja pokazala su da od 50 posto ljudi koji razmišljaju o pokretanju posla samo njih 5,8 posto to i učini. Zovemo ih pokretači – latentni mladi poduzetnici. Često ih spriječavaju financijski problemi, birokracija i njihova vlastita ograničenost vođenja posla. Ovom inicijativom planira se ubrzati putovanje od ideje do akcije, omogućujući pritom pokret mladih ljudi za druge mlade ljude koji će im pomoći prebroditi te prepreke", poručio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, povodom početka kampanje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close