Kakva će biti 2013. za Đ.Đ. Holding, Inu, Podravku, ENT…? Evo njihovih predviđanja

Autor: Poslovni.hr , 29. prosinac 2012. u 12:43
Upravna zgrada Podravke Photo: Marijan Susenj/PIXSELL

U posebnom prilogu Poslovnog dnevnika ‘Poslovna 2013.’ donosimo predviđanja tvrtki perjanica hrvatskog gospodarstva.

U posebnom prilogu Poslovnog dnevnika 'Poslovna 2013.' donosimo predviđanja tvrtki perjanica hrvatskog gospodarstva. Što će raditi 2013. godine pročitajte u nastavku:

Đuro Đaković Holding

U Đuro Đaković grupi, unatoč prilično lošem gospodarskom okruženju, ne skrivamo ambiciozna očekivanja u 2013. godini. Ovu ćemo godinu završiti s rastom prihoda od oko 25 posto čime će oni premašiti milijardu kuna, a sljedeće godine planiramo nastaviti taj pozitivni trend. Svoj optimizam temeljimo na dvije ključne odrednice u poslovanju koje smo postavili ove godine. Sveobuhvatno restrukturiranje koje smo pokrenuli za cilj ima učinkovitije upravljanje na svim razinama. Istovremeno s restrukturiranjem, radimo na uspostavljanju strateških partnerstava s najvećim domaćim i stranim kompanijama. Kako bi dodatno ubrzali razvoj i modernizaciju pogona i ojačali poziciju u proboju na nova tržišta, ove smo godine ojačali suradnju s finskom Patrijom i potpisali partnerski ugovor s norveškim Kongsbergom. Za Đuro Đaković će 2013.biti godina jačeg izlaska na svjetsku scenu.

P.Z. Auto

Prognoze za 2013. godinu nisu baš ohrabrujuće, očekuje se najteža godina od početka gospodarske krize 2009. godine. I za automobilsku branšu nadolazeća će godina biti najveći izazov do sada. Realno procjenjujemo da će ukupno tržište osobnih vozila brojati najviše 30.000 novoregistriranih vozila, što spram 2012.g. znači daljnji pad od cca 2000 jedinica.

Ina

U godini koja dolazi planiramo nastaviti s našim istražno-proizvodnim projektima, u Hrvatskoj i u inozemstvu, unatoč očekivanim poteškoćama koje su ponajprije povezane sa smanjenom tržišnom potražnjom i nepovoljnim uvjetima poslovanja na našim inozemnim koncesijama. Fokus u 2013. godini svakako će biti nastavak istraživanja u kontinentalnoj Hrvatskoj gdje smo u godini na isteku imali značajne uspjehe. Nastavljamo i s daljnjim razvojem naših rafinerijskih sustava te ulaganjima u našu maloprodajnu mrežu. Ulaskom u EU očekujemo dodatnu liberalizaciju tržišta.

Podravka

Podravka očekuje stabilizaciju i postupni oporavak u 2013. godini. Svjesni smo svih izazova koje sljedeća godina nosi te smo pronašli rješenja kako se s izazovima boriti. Veliki doprinos tome daje i činjenica da smo kroz više od 50 godina rada stekli povjerenje potrošača u Hrvatskoj, Europi i šire. Smatramo da je u 2013. godini moguće ostvariti “kick-start” gospodarstva, u čemu će ključni elementi biti rast privatnog sektora uz pomoć poticajnih mjera države te okretanje prema izvoznim tržištima. Jačanje izvoza je usko vezano uz pozitivne učinke ulaska Hrvatske u EU, ponajprije zbog olakšanog izvoza.

DM-Drogerie markt

Dobrom racionalizacijom i organizacijom poslovanja u svim resorima unutar tvrtke, koncentracijom tvrtke na naš osnovni posao – maloprodaja drogerijske i parfumerijske robe te zakupom poslovnih prostora umjesto stjecanjem vlasništva, dm je osigurao pretpostavke za stabilno poslovanje. Planiramo otvoriti nove prodavaonice i time stvoriti nova radna mjesta. Također, nastavit ćemo s uspješnim društveno-odgovornim projektima te ćemo pokrenuti nove projekte, vezane uz okoliš i zajednicu u kojoj poslujemo.  

Ericsson Nikola Tesla

U  2013. nastavit ćemo i dalje snažiti našu poziciju u svim segmentima poslovanja i na svim kompanijskim tržištima dodatno se usmjeravajući na nove kupce i strateške poslove. Koncentrirat ćemo se na tri strateška cilja: profitabilni rast prodaje, prihvatljive marže i novčani tok te prodaju unutar grupacije.

Optima Telekom

Potreba za daljnjim razvijanjem usluga je nužna te će i u 2013. razvoj zasigurno ići u smjeru zadovoljavanja potreba za brzim, kvalitetnim, tehnološki superiornim i cjenovno prihvatljivim komuniciranjem. Bez obzira na teške uvjete poslovanja koji će se vrlo vjerojatno nastaviti i u 2013. godini, moramo nastaviti razvijati tržište telekomunikacija jer je to s jedne strane u interesu naših građana, gospodarstva i društva u cjelini, a s druge je strane to jedini način da koristeći se suvremenim tehnologijama zapravo pomognemo sami sebi da što brže i sa što manje posljedica izađemo iz krize.

Hrvatska Pošta

Nadolazeća godina bit će prepuna izazova. Prvenstveno se to na Hrvatsku poštu odnosi zbog liberalizacije koja formalno nastupa 2013. godine, iako se zbog nezakonite konkurencije već godinama nosimo s tom činjenicom. Osim borbe za zadržavanje tržišta, Hrvatska pošta u 2013. godini te u godinama koje slijede poslovanje će temeljiti na održavanju stabilnosti te poboljšanju poslovanja. Nastavit ćemo s plasiranjem novih usluga poput digitalne televizije. U financijskom smislu, u nadolazećoj godini Hrvatska pošta troškovno će se restrukturirati te neće trošiti koliko treba ili koliko želi, već koliko može.

Hrvatski Telekom

Općenito govoreći, fokus poslovanja će i dalje biti usmjeren na razvoj ICT i “cloud usluga” kao i širokopojasnog fiksnog i mobilnog interneta jer je omogućavanje brzog pristupa internetu i modernim tehnologijama temeljni preduvjet daljnjeg razvoja gospodarstva i društva u cjelini. U 2013. godini ćemo i dalje raditi na transformaciji naše kompanije u online kompaniju, primjerice intenzivnijim uvođenjem društvenih medijskih alata i metodologija te rješenja temeljenih na webu i cloudu.

Sportina

Za maloprodaju 2013. će biti godina koja će pokazati koliko smo se uspjeli prilagoditi novonastaloj situaciji na tržištu. Ne očekujemo značajnije promjene makroekonomske situacije u regiji i u skladu sa time očekujemo da će potroŠnja  biti na pribliŽno jednakoj razini kao i u 2012. godini. Na tržištu vladaju novi uvjeti i potreban je poseban pristup svakom kupcu. Ulazak Hrvatske u EU značajno će olakšati poslovanje.

Peugeot

Nakon jedne količinama siromašne ali tržišnim udjelom dobre 2012. godine, u slijedećoj godini ne očekujemo značajnije pozitivne pomake u prodaji novih vozila. Izvjesno je da će novi Zakon o posebnim porezima izazvati određene turbulencije na tržištu no međutim taj “poticaj” neće u konačnici pridonijeti i većoj prodaji vozila. Bez obzira na to, modeli koje će Peugeot tijekom slijedeće godine plasirati na tržište Europske unije, dakle i Hrvatske, trebali bi nam omogućiti da tržišni udio od 8% dodatno učvrstimo.

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close