Kako uz pomoć franšize razviti uspješan posao i kada ih razmatrati?

Autor: Marija Crnjak , 11. rujan 2023. u 10:36
U Hrvatskoj posluje oko 230 franšiznih brendov/SHUTTERSTOCK

U Zagrebu će se 22. i 23. rujna održati Sajam franšiza uz sudjelovanje 70-ak izlagača.

Sajam franšiza i poslovnih mogućnosti s međunarodnim karakterom održat će se u Zagrebu u petak i subotu 22. i 23. rujna, uz sudjelovanje više od 70 izlagača, a očekuje se da će Sajam posjetiti između četiri i sedam tisuća ljudi. Sajam organizira agencija Goldy Eventi u vlasništvu Igora Zlatara, inače nositelja dvije masterfranšize za Hrvatsku, Postmii i Husse.

Partneri Sajma su Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, Grupacija tvrtki za franšizno poslovanje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Colak Franchise Consulting Group. Tako će se prvog dana sajma održati i Forum franšiza u organizaciji HGK.

Pregršt savjeta
Kako nam je pojasnio Igor Zlatar, cilj je predstaviti davatelje franšiza te potencijalnim primateljima franšiza pojasniti kako se na temelju franšiza razvija uspješan posao, uz različitu ponudu, od onih low cost prilika za ulaganje do velikih projekata s velikim ulaganjima.

Posjetitelji zainteresirani za primanje franšiza dobit će pregršt korisnih savjeta, primjerice koje franšize razmatrati u određenim financijskim i vremenskim okvirima, s kojim se izazovima sada susreću primatelji franšiza, te koji su trendovi u franšiznom poslovanju u Hrvatskoj i svijetu. Većina izlagača tako će biti tvrtke koje daju franšize, oko 15 posto su izlagači iz pratećih industrija.

Dinamično tržište
“Vjerujemo kako će Sajam franšiza i poslovnih mogućnosti biti izuzetno zanimljiv svima koji žele zakoračiti u poduzetništvo, ali i poduzetnicima koji razmišljaju o nadogradnji svojeg poslovanja. Primatelji franšiza mnogo lakše opstaju na tržištu i ostvaruju pozitivne rezultate od poduzetnika koji kreću od nule, te svoje poslovanje vode samostalno.

Na Sajmu franšiza posjetitelji će moći doznati koji im oblici svjetskih franšiza stoje na raspolaganju, ali i zašto je važno razvijati hrvatske franšize”, kazao je Igor Zlatar. U Hrvatskoj posluje oko 230 franšiznih brendova.

Među njima je oko 30 posto domaćih franšiza, a ostale su strane. Ove franšize posluju na više od 4200 prodajnih mjesta i zapošljavaju 20.000 ljudi. “Franšizno tržište u Hrvatskoj je uvijek bilo vrlo dinamično s dosta franšiza koje dolaze i odlaze s tržišta. Ovoj dinamici u posljednje tri godine doprinosi nagli razvoj domaćih franšiznih sustava koji su odlično primljeni od strane domaćeg i stranog tržišta.

Udruga ovog trenutka kreira desetak novih franšiza za naše poduzetnike i vjerujemo da će franšizni događaji dodatno doprinijeti jačem razvoju domaćih franšiza”, kazala je Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.

Komentirajte prvi

New Report

Close