Iskon je među tisućama drugih stranica osvojio prestižnu nagradu VIDI WEB TOP 100, s najboljim webom među svim hrvatskim tvrtkama. Kako mu je to uspjelo? U toj ogromnoj konkurenciji to je pravi pothvat, naročito ako znamo da mnogi ulažu veliki novac u razvoj svog weba, a uspješnost je na kraju često upitna.
Današnji web mora biti uočljiv među milijunima sličnih, a istovremeno jednostavan za korisnika, kako mu ne bi trebao doktorat korištenje. Frustrirani korisnik je najzahvalniji korisnik, za našu konkurenciju. To je najvažnija činjenica koju treba imati na umu. VIDI WEB TOP 100 je odličan filter za selektiranje kvalitetnih webova, a to radi na način što svake godine Stručno vijeće tog natječaja sastavljeno od web profesionalaca, uoči izbora iznosi konkretne smjernice o tome na koji način je, prema aktualnoj tehnologiji i user expirienceu, poželjno raditi webove.
Prema Stručnom vijeću natječaja VIDI WEB TOP 100 jedan od najbitnijih kriterija koji web stranica mora zadovoljiti relevantan i interaktivan sadržaj, a uz to još i zabavan. Korisnik kad dođe na stranicu mora naići na sadržaj koji je za njega relevantan. Dakle, ciljani web za ciljanu publiku, sa sadržajem koji će zadovoljiti upravo njihovu želju i interes.
Kako je Iskon dobio nagradu VIDI WEB TOP 1000 zatražili smo komentar od Lovorke Prtenjak, web urednice i copywritera u Iskonu, koji su bili razlozi za uvođenje promjena i što je sve napravljeno. Uvođenje digitalne televizije na području cijele Hrvatske bio je direktan povod za promjene. Trebalo je kvalitetno osmisliti pregled novih ponuda u dvjema različitim zonama dostupnosti. Namjera nam je bila olakšati korisnicima odabir usluga koje im trebaju, informacije učiniti lakše dostupnim i istovremeno osvježiti stranice novim funkcionalnostima i privlačnim dizajnom. Jedna od novih funkcionalnosti na webu je Iskon.Slagalica koja korisnicima pomaže da sami na jednostavan način odaberu svoju najbolju kombinaciju usluga koje im nudimo.
S obzirom na trendove i navike današnjih korisnika da sve više pristupaju web stranicama s mobilnih uređaja odlučili smo se prilagoditi i u tom smislu. Tako Iskonove nove web stranice spadaju u kategoriju tzv. responsive webova, točnije verziju “adaptive”. Nove stranice su također povezane i s neizostavnim društvenim mrežama Facebookom i Twitterom. I na kraju, jedan od razloga za redizajn proizašao je iz potrebe da se kreira jedno polazno mjesto za sve Iskonove web stranice i korisničke servise: Iskon.TV, Iskon. JUMBO, Iskon.Fantasy LIGU PRVAKA, Moj Iskon te Iskon Webmail. Za kraj treba reći da nam je od pokretanja ideje za redizajnom weba i online prijave do njegove realizacije trebalo svega 4-5 mjeseci, a da je broj koraka potrebnih za prijavu za naše usluge smanjen s 10 na svega 3, pri čemu nismo smanjili broj informacija koje treba prikupiti.