Zeleno gospodarstvo
Zeleno gospodarstvo

Kako je Maja Fertalić inovativnim pristupom kreirala proizvod koji je mnogo više od običnog snacka

U ovom razgovoru saznat ćemo kako je od početne ideje izgradila brend koji je postao prepoznatljiv po ekološkim i društveno odgovornim vrijednostima.

Poslovni.hr
24. listopad 2024. u 13:48
Foto: PD

U današnjoj emisiji “Zeleno gospodarstvo” donosimo inspirativnu priču o uspjehu utemeljenom na održivosti i strasti prema prirodi. Naša gošća, Maja Fertalić, osnivačica brenda Nutty Barica, svojim radom i inovativnim pristupom kreirala je proizvod koji je mnogo više od običnog snacka.

Nutty Barica predstavlja spoj zdravlja, ekološke svijesti i održivog poslovanja, nudeći potrošačima proizvode bazirane na prirodnim sastojcima, bez kompromisa kada su u pitanju kvaliteta i utjecaj na okoliš. Kroz svoju poduzetničku viziju, Maja aktivno promiče odgovorno korištenje resursa i potiče svijest o važnosti zdravih životnih navika.

U ovom razgovoru saznat ćemo kako je od početne ideje izgradila brend koji je postao prepoznatljiv po ekološkim i društveno odgovornim vrijednostima. Nutty Barica, kao predvodnik u kategoriji zdravih snackova, savršeno utjelovljuje filozofiju održivog gospodarstva, koja je u središtu današnje emisije.

New Report

Close