Kad projektiraju novogradnje, svi ruski brodari zovu hrvatsku tvrtku

Autor: Darko Bičak , 18. listopad 2019. u 07:55
Lani su isporučili agregate za brodogradilište Viborg/ PD, Duško Marušić/PIXSELL

Tvrtka koja se 1994. odvojila od Uljanika održava i dobar dio flote HRM-a, Brodospasa, NP Brijuni, ribarske flote, razne megajahte, ali i banke.

Pulska tvrtka Motortech Consulting (MC) je usuglasila tehničko-tehnološke parametre za isporuku brodskog dizel električnog agregata nazivne snage 600kW za veliki ribarski brod, ujedno i tvornicu za preradu ribe, ruskog brodovlasnika s Kamčatke, koji će graditi brodogradilište Yantar u Kalinjingradu.

Kako su pojasnili u Puli, potpisivanje ugovora očekuje se u narednih nekoliko dana, a isporuka agregata u travnju 2020. Livio Bolković, direktor MC-a koji zapošljava 20-ak ljudi, objašnjava da su lani završili poslove oko isporuke i  puštanja u rad dva dizel električna agregata za nužnost (emergency agregati) za brodogradilište Viborg, ukupne vrijednosti više od 620.000 eura. 

"Radi se o agregatima za brodove koji opskrbljuju Gazpromove platforme, a to nam je omogućilo da dospijemo na tzv. makers listu ruske brodogradnje što nam omogućava da kontinuirano dobivamo upite za izgradnju agregata za sve njihove novogradnje", kazao je Bolković.  Pulska tvrtka je nastupila nedavno na brodograđevnom sajmu Neva 2019 u Sankt Petersburgu. MC je nastao 1994. izdvajanjem iz Uljanik Strojogradnje.

Poduzeće se u početku bavilo servisiranjem i ispitivanjem dizelskih motora da bi vrlo brzo postalo najveći servisni punkt na Jadranu s ovlaštenjima za servisiranje mnogih svjetskih proizvođača dizel motora: Pielstick, MTU, Caterpillar, VM, MAN, Mitsubishi i drugi. Motortech održava i dobar dio flote Hrvatske ratne mornarice (HRM), Brodospasa, NP Brijuni, hrvatske i slovenske ribarske flote, razne megajahte, a na kopnu se održavaju agregati većinom za banke i sl. institucije, npr. PBZ.

Od 2003. tvrtka se počinje intenzivno baviti proizvodnjom dizel agregata za električna napajanja u slučaju nužde pa u sljedećih nekoliko godina isporučuje desetke agregata, uglavnom domaćim kupcima. Od 2009. se više okreće inozemstvu, najprije u Sloveniju i Srbiju, a danas im Rusija danas čini najveći udio. Od 2012. im glavninu prihoda, lani 9,5 milijuna kuna, čini proizvodnja dizelskih agregata. 

Komentirajte prvi

New Report

Close