Luxury Travel Guide ekskluzivna je globalna platforma koja predstavlja ekskluzivnost svjetske turističke ponude, a svake godine nagrađuje turističke proizvode na području Europe, Amerike, Australije i Azije te Afrike i Bliskog istoka.
Ove se godine na listi našla i istarska vinarija Kabola koja je osvojila nagradu u kategoriji Traditional Wine Maker of the Year. Budući da je riječ o vodiču koji želi skrenuti pozornost na kompanije, ali i na male turističke bisere koji pružaju posjetiteljima luksuzan i jedinstven doživljaj, ne čudi da je tim stručnjaka odabrao i Kabolu. Tome su, naravno, doprinijela i vrhunska vina kojima svoj osobni potpis daje vlasnik vinarije Marino Markežić, ali i ljepota destinacije, promišljene strateške komunikacije, kvalitetan marketing i prezentacije brenda, naglasili su predstavnici Luxury Travel Guidea.
Čime su točno oduševili žiri i osigurali si ovu prestižnu nagradu, odlučili smo saznati iz prve ruke od samog Markežića. Kako kaže, vinarija Kabola posjetiocima osigurava kušanje vina i to u sklopu trgovine u stanciji Kabola te u dva rustikalna degustacijska salona. Jedan degustacijski salon može primiti 25 osoba, a drugi do 40. "Karakteristično za Kabolu je da su vođene degustacije na izuzetno visokoj, profesionalnoj razini, da se odvijaju u lukuznom rustikalnom interijeru, s najboljom opremom, vrhunskim čašama te da ih vode certificirani somelijeri", ističe Markežić.
Napominju kako Kabola organizira i degustacije i razgled vinarije za veće najavljene grupe koje dolaze sa svih strana svijeta. Značajan je broj posjetitelja koji samoinicijativno dolaze u manjim grupama, po dvoje troje ljudi, te imaju manje degustacije s po tri vina. "Kušanje vina upotpunjuju i istarske delicije – pršut, tartufi i ekstradjevičansko maslinovo ulje Kabola koje kao i vina imaju ekološki certifikat", ističu iz Kabole.
Svi dobitnici nagrada prošli su kroz iste stroge kriterije ocjenjivanja u više krugova, što osigurava da samo najbolje tvrtke i pojedinci dobiju mjesto u vodiču dobitnika nagrada, koji će moći vidjeti više od 500.000 čitatelja. Publikacije se mogu naći u salonima zračnih luka širom svijeta kao i na kruzerima, u hotelima te su dostupne putem odabranih turističkih zajednica. "Dobitnici nagrade Luxury Lifestyle Awards najbolji su u svojim kategorijama, stoga je ova osvojena nagrada uistinu veliko postignuće na koje dobitnici s pravom trebaju biti ponosni. Ove godine imali smo velik broj nominiranih tvrtki i time snažnu konkurenciju u svakoj kategoriji", istaknuo je John Hart iz Luxury Travel Guidea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu