Predsjednički kandidat Ivo Josipović je do sada u izbornoj kampanji potrošio 5,8 milijuna kuna, a od toga je 2,9 milijuna kuna uloženo u medijsku promociju programa, izjavila je u nedjelju glasnogovornica Josipovićeve kampanje Mladenka Šarić.
Josipović je u subotu Državnome izbornom povjerenstvu (DIP) predao drugo financijsko izvješće o troškovima kampanje, a Šarić je novinarima u Samoboru izjavila kako je u odnosu na prvo izvješće razlika oko 200 tisuća kuna prikupljenih od 20-ak donatora.
"Naš ukupni trošak do dana predaje izvješća je 5,8 milijuna kuna, a od toga je 2,9 milijuna kuna uloženo u medijsku promociju programa", rekla je Šarić. Pojasnila je kako u izbornom stožeru drže da građani trebaju imati najvažnije informacije što kandidati nude i zbog čega su upravo oni najbolji izbori za predsjednika Hrvatske.
Izvijestile je i da je nešto manje od 2,7 milijuna kuna prikupljeno od donacija građana i tvrtki, a ostatak novca je od stranaka koje podržavaju Josipovića te od sredstva koje predsjednički kandidati dobivaju iz državnog proračuna sukladno zakonu i odlukama Vlade.
"Nastojali smo da kampanja bude skromna i u okvirima gospodarskog trenutka u kojem se Hrvatska nalazi. Rastrošnosti nije bilo", poručila Šarić.
Nisu, kazala je, trošili na velike dvorane i velike skupove, niti na "dovođenje ljudi iz cijele Hrvatske na skupove". "Vjerujemo da će DIP izvješća detaljno proanalizirati i da će se vidjeti kako, barem u našem slučaju, nije bilo netransparentnosti", kazala je.
Naglasila je pritom da je Josipovićev stožer platio sve račune. I na taj se način, ističe, šalje poruka građanima i tvrtkama "kako se treba ponašati".
O ukupnim troškovima, dodala je, u ovom se trenutku ne može govoriti, ali oni će biti manji od troškova predsjedničkih kampanji prije pet godina. "Mi smo s ovim iznosom ispod troška koji je bio prije pet godina, kao i ispod maksimuma koji je zakonom prospisan predsjedničkim kandidatima da smiju potrošiti", kazala je Šarić, podsjetivši da je to 8 milijuna kuna i još 20 posto tog iznosa za drugi krug.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije on ništa potrošio nego je uzeo ili dobio. A i navedeni iznos je netočan kao i sve ostalo što priča.
u prvom krugu je potrosio 5,6, a u drugom 5,8…malo i pise posto u zadnjih 10 dana nisam upalio internet, a da ivo nije iskocio. Da je nesto radio 5 god, odnio bi pobjedu u prvom krugu
SDP kao-ebola
hrvatska-medju-10-zemalja-na-svijetu-u-kojima-nece-biti-gospodarskog-oporavka
HRVATSKA se ponovno našla na listi najgorih ekonomija svijeta prema analizama uglednog britanskog časopisa The Economist.
Prema analizi Economist Intelligence Unita, Hrvatska će u 2015. biti među deset zemalja bez ekonomskog oporavka, u društvu Sijera Leonea, Makaa, Rusije, Ekvatorijalne Gvineje, Venecuele, Ukrajine, Timora, Portorika i Srbije.
Dok cijeli svijet, u manjoj ili većoj mjeri bilježi gospodarski rast, Hrvatska, zbog neprovođenja reformi i dalje ostaje na dnu.
Predviđa se da bi Hrvatska mogla ostati jedna od najslabijih europskih ekonomija u razdoblju od 2015. i 2019. godine, a s obzirom da se bliže izbori, reformski procesi ponovno će se odgoditi.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sdp-kao-ebola-hrvatska-medju-10-zemalja-na-svijetu-u-kojima-nece-biti-gospodarskog-oporavka/794138.aspx
Puno manje od milostive…
Uključite se u raspravu