Postavljeni spojni segment konstrukcije mosta između stupova šest i sedam zavaruje se sa svih strana – kako izvana tako i iznutra. Kineski radnici ne posustaju, naizgled istim tempom rade i po dnevnom zvizdanu i po malo ugodnijoj noći.
– Od radova na montaži i podizanju čelične rasponske konstrukcije preostalo je još za ugraditi svega šest segmenata. Od toga su dva posljednja za ugradnju pod kosim zategama i četiri zatvarajuća segmenta jedan veći od 30 metara, kazao je za HRT Davor Perić, inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta.
Na jednom dijelu mosta postavljena su i dva probna sloja hidroizolacije. Premazivanje kolničke podloge počet će kad se postavi cijela konstrukcija mosta i dovrši pjeskarenje.
– Na hidroizolaciju nastavljaju se još dva sloja asfalta, četiri centimetra lijevanog asfalta i četiri centimetra završnog habajućeg sloja, kazao je Perić.
Pred završetkom je i kilometar pristupne ceste od mosta do budućeg čvora Duboka. Njome će potkraj mjeseca doći uzvanici koji će prisustvovati fizičkom spajanju dviju hrvatskih obala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu