Još jedan prestižan Accorov hotelski brend stiže u Zagreb

Autor: Marija Crnjak , 28. ožujak 2022. u 14:43

Mövenpick Zagreb smješten je u novoj zgradi izgrađenoj 2019. , i to uz zgradu u kojoj su se među ostalim smjetile redakcije Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika.

I prije najavljenog otvaranje Accorova hotela pod brendom Mövenpick u Splitu u 2023. godini,  Accor će prvi hotel s potpisom ovog brenda otvoriti u Zagrebu u lipnju. Novi hotel smješten je u poslovnoj zoni Novog Zagreba, udaljenog manje od pet minuta vožnje od projekta City Island i Muzeja suvremene umjetnosti, a nastavak je suradnje Accora i tvrtke MPPD.
“Zadovoljstvo mi je najaviti otvorenje prvog vrhunskog Mövenpick hotela u Zagrebu i prestižne poslovne lokacije u ovom dijelu Europe. Ovo je već treći hotel iz Accorove grupacije u Hrvatskoj. Prošle se godine splitski hotel FERMAI pridružio našoj MGallery kolekciji, a slijede Mövenpick hoteli u Zagrebu i Splitu. Više sam nego uvjerena da će novi hotel Mövenpick Zagreb postati omiljeno mjesto poslovnih putnika koji uz savršenu lokaciju traže moderan, sjajno opremljen prostor za poslovne susrete, ali i jedinstveno mjesto na kojem će se moći opustiti, odmoriti i uživati u finim jelima“, istaknula je Dilek Sezer, direktorica razvoja grupacije Accor za jugoistočnu Europu.

Mövenpick Zagreb smješten je u novoj zgradi izgrađenoj 2019. , i to uz zgradu u kojoj su se među ostalim smjetile redakcije Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika. Hotel ima 104 pametne sobe i apartmana, a svaka soba nosit će ime po drugom gradu Europe i svijeta i gostima će nuditi personalizirano iskustvo, te će stilizirana karta grada po kojem je soba dobila ime biti sastavni dio dekora. Objekt je inače inspiriran životom i radom Nikole Tesle, a poseban dodatak za poslovne goste čini privatna soba s izravnim pristupom iz garaže, kako bi se klijentima osigurala potpuna diskrecija.

„Nakon suradnje s Accorom na razvoju projekta Mövenpick Split, vjerovali smo da bi i za ovu lokaciju u Zagrebu Mövenpick ponovo bio idealan brand. Accorov globalni doseg, kao i pozornost koju poklanja održivom razvoju i ESG kriterijima odlučujući su čimbenici u našem partnerstvu. Vjerujemo da je Accor lider u Europi u kategoriji premium hotelskih brendova, posebno u segmentu poslovanja. Kako se svijet vraća poslovnim putovanjima uvjereni smo kako je Accor pravi partner koji će Mövenpick Zagreb dovesti na vrh lokalnog hotelijerskog i ugostiteljskog tržišta“, kaže Andrija Antić, direktor tvrtke MPPD.

Poziciju generalnog direktora hotela Mövenpick Zagreb preuzet će Mincho Pachikov, koji je u Accoru od 2012. godine, i ima više od 20 godina iskustva na upravljačkim pozicijama u ugostiteljstvu i ulaganjima u nekretnine.

Komentirajte prvi

New Report

Close