Joomboos i 24sata su na vrhu svijeta

Autor: Poslovni.hr , 24. svibanj 2017. u 19:07
Foto:

Veliko priznanje u New Yorku dobio je i projekt Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska, koji je ušao među Top 3 community service kampanje na svijetu.

Projekt 24sata JoomBoos, najveća mreža kanala na YouTubeu u kojoj su okupljeni najbolji regionalni youtuberi, jučer je proglašen najinovativnijim medijskim projektom na svijetu. Nagrada je JoomBoosu
uručena na prestižnoj dodjeli nagrada INMA Global Media Awards u New Yorku.

– Dobitak nagrade u New Yorku je ostvarenje sna! Osjećaj je jednostavno neopisiv! Iznimno sam ponosan na ovu prestižnu nagradu, to je potvrda cijelom mojem timu, koji je pridonio ovom velikom uspjehu – izjavio je voditelj projekta JoomBoos Matej Lončarić na ceremoniji dodjele.

– Znamo da je projekt jako uspješan jer je osvojio iznimno teško dostupnu mladu publiku. Pokrenuli smo revoluciju na medijskom tržištu, dokazali smo to posebnim projektima – prvim talent showom na YouTubeu ikad – ‘Videostarom’, prvom YouTube serijom u regiji, ‘Isti san’.

A prepoznali su ga i oglašivači kao atraktivan kanal. Iznimno sam sretan što smo okupili najbolje youtubere u regiji, koji svakodnevno stvaraju sadržaje kakve publika jednostavno obožava gledati. Nakon što nas je prepoznalo tržište, sad je i cijeli svijet zapljeskao projektu JoomBoos.

Obećavamo da ćemo dati još više – pojasnio je Lončarić tajnu uspjeha svoga tima.

– Najveći uspjeh JoomBoosa nisu samo velike brojke gledanosti i pretplatnika nego povezanost sa svojom publikom. Videosnimke na JoomBoosu postižu rekordne reakcije publike u samo nekoliko sati nakon objave. To jejedini takav medij koji stvara takav odnos s publikom. Činjenica da ga je prepoznala i INMA kao najbolji i najinovativniji projekt u svijetu, nakon nešto više od godinu dana od početka, rekordan je uspjeh i velik poticaj za nove projekte koje pripremamo – kazala je na dodjeli nagrade voditeljica inovacijskih projekata Jasna Zemljić.

Veliko priznanje u New Yorku dobio je i projekt Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska, koji je ušao među Top 3 community service kampanje na svijetu.

– Jako sam ponosan na rad i uspjeh svojih kolega. To je još jedan dokaz da je 24sata kao vodeći medijski brend u Hrvatskoj priznat i izvan granica Hrvatske – izjavio je glavni urednik 24sata Goran Gavranović.

Nagrade u New Yorku kruna su nagrada koje su ove godine primili projekti 24sata na raznim medijskim platformama.

To potvrđuje i istraživanje agencije Sociabaker, koje je pokazalo kako smo prema pregledu videoobjava među pet najboljih u ovom dijelu Europe. S oko 3000 videa imali smo oko 4 milijuna reakcija na Facebooku, što je rekord u Hrvatskoj.

– Iako je pokrenut kao YouTube kanal, JoomBoos je izrastao u mrežu YouTube kanala i okupljalište najboljih youtubera u regiji, a potom i u najpopularniji brend za nove generacije na svim društvenim mrežama – rekao je Boris Trupčević, direktor Styria Media internationala, te ističe da ga uspjeh serije ohrabruje za buduće investicije u originalne produkcije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close