Glavnu riječ u predstavi koja je zapravo adaptacija knjige ”Nacistička književnost u Americi” ima poznati glumac John Malkovich, a radnja je smještena u Čile koji je stoga bio inspiracija za ovakvo kreativno rješenje.
– Prvo smo trebali malo istražiti predstavu, temu. Došli smo do toga da bi bilo dobro čileansku zastavu i motiv pretočit u izravnu komunikaciju na samom posteru, rekao je Marko Perožić, suvlasnik i kreativni direktor agencije za dizajn i marketing iz Rijeke.
Izradu postera naručila je agencija s kojom surađuje riječka tvrtka, a koja organizira koncerte, predstave te marketinški zastupa poznate osobe. Jedna od njih je i John Malkovich koji je, od tri ponuđena dizajnerska rješenja riječke tvrtke, odabrao baš ovo.
– Bilo je poprilično zabavno. Lijepo je kad ti netko kao on odobri nekakav vizual, ističe Perožić za HRT.
Jedan je to u nizu uspješnih poslova riječke agencije, čiji se tim sastoji od 11 kreativaca. Bave se marketingom, izradom dizajnerskih rješenja te brendiranjem različitih proizvoda i usluga.
– U ovom poslu kao i u svakom mislim da je potrebno nekakvo promišljanje, pročitat o temi koja je zadana, sukladno tome donijeti odluke, vidjet na koji način napravit dizajn da se istaknete, ističe.
Ova se riječka tvrtka uspjela istaknuti i to na – svjetskoj razini!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu