Je li poslovna vizija dovoljna za uspjeh novog poduzeća?

Autor: Poslovni.hr , 06. lipanj 2015. u 10:39
Foto: PD

Poduzetnici, naročito početnici, smatraju ako imaju po njihovom mišljenju jasnu poslovnu ideju i viziju načina realizacije na tržištu da je to dovoljno za poslovni uspjeh.

Poduzetnici, naročito početnici, smatraju ako imaju po njihovom mišljenju jasnu poslovnu ideju i viziju načina realizacije na tržištu da je to dovoljno za poslovni uspjeh. Početni impuls potrebno je prvo provjeriti, a potom pretvoriti u smišljeni postupak realizacije što zahtijeva odgovarajuća znanja i sposobnosti uz razumijevanje nivoa prihvatljivog rizika, što je izrazito individualno.

U sklopu besplatnih edukacija „Poslovni uzlet grada Ivanca“ koje će se održati 18. lipnja u Hotelu Orion (Horvatsko 28), Vitomir Tafra održati će predavanje na temu „Započeli ste vlastiti posao saznajte što i kako dalje“. Tafra je osnivač Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski i njen dugogodišnji dekan te savjetnik za cjeloživotno učenje u Hrvatskoj gospodarskoj komori.  

Cilj projekta Poslovni uzlet je promicanje malog i srednjeg poduzetništva te odabir i nagrađivanje najboljih malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj. Sudionicima se pruža prilika za poslovnim educiranjem, upoznavanjem potencijalnih suradnika, ostvarivanje novih kontakata i poslovnog umrežavanja.

Iako su predavanja besplatna nužno je napraviti on-line prijavu jer je broj mjesta ograničen, a popis svih predavanja možete vidjeti ovdje.

„Nova tržišta možemo sagledavati kao nastup na novom teritoriju (regionalno, nacionalno, inozemno i sl.), ali i kao poslovnu komunikaciju sa novim ciljnim skupinama potrošača naših proizvoda ili usluga. U jednom i drugom slučaju moramo se zapitati što naša usluga ili proizvod omogućuje potencijalnom potrošaču i po čemu je bolji od već postojećih proizvoda na tržištu. Ovdje moramo biti jako oprezni jer uglavnom prevladava mišljenje da je cijena jedini ili presudan faktor kod plasmana svojih proizvoda ili usluga na postojećim a posebno na novim tržištima. Pristup novim tržištima kao i opstanak uvjetovan je kvalitetom i dizajnom proizvoda, cijenom i informiranošću potencijalnih kupaca“, rekao nam je Vitomir Tafra.

„Poduzetnici si mogu olakšati posao i omogućiti uspjeh tako da na dnevnoj bazi komuniciraju sa sadržajem poslovne aktivnosti, preispituju način realizacije, sagledavaju vremensku dimenziju trajanja poslovnog ciklusa i zainteresiranosti potrošača za njihov proizvod ili uslugu, te smišljaju i pokreću nove projekte na osnovu stečenih iskustava koji će moći zamijeniti postojeći ili proširiti asortiman. A to sve moraju činiti istovremeno i procijeniti kada nastupa vrijeme uvođenja novih elemenata. Poduzetništvo u svom poimanju znači poduzimati što označava proces stalne promjene. Poslovni uspjeh ovisi o razumnom preuzimanju rizika promatrano sa aspekta sadržaja, vremena, materijalnih mogućnosti a prije svega o snazi motiva koji pokreće poduzetnika“, dodao je Tafra.

Više o projektu možete pročitati ovdje, a prijavu možete ostvariti ovdje.

Dođite i unaprijedite Vaše znanje!

Komentirajte prvi

New Report

Close