Nakon rekonstrukcije i dogradnje Hotela Jadran u Tučepima, gdje ulazi u partnerstvo s globalnom turističkom kompanijom TUI, vlasnik Bluesun Hotela Jako Andabak kreće u novu investiciju obnove i dogradnje Hotela Berulia u Brelima. I ova investicija vrijedna je 12 milijuna eura, a nova Berulia će biti otvorena u sljedećoj turističkoj sezoni i poslovat će pod brendom Sentido, temeljem ugovora o franšizi s globalnim turoperatorom Thomas Cook, potvrdili su u kompaniji.
Investicija je ovog tjedna izmjenama prostornog plana Brela dobila zeleno svjetlo lokalne uprave, a obuhvaća obnovu objekta kao i nadogradnju nove 44 sobe, novog bazena i ostalih sadržaja. Berulia će imati 4 plus zvjezdica te oko 2600 četvornih metara novog prostora, wellnessa, ugostiteljskih sadržaja. Inače, Sentido je luksuzan brend koji je Thomas Cook pokrenuo 2009. godine s prvih 17 hotela u lancu, a namijenjen je zahtjevnijim gostima, od samaca do malih obitelji kojima je važna kvalitetna usluga, birana gastronomska ponuda te različiti sportsko-zabavni programi. U lancu već posluje više od 65 hotela u 13 zemalja, od Austrije, Njemačke, Grčke, Maroka do Španjolske, Tajlanda, Crne Gore, Bugarske. Samo lani otvoreno je 15 Sentido hotela u regiji.
12milijuna
eura vrijedna je investicija u dogradnju i obnovu hotela u Brelima
Od ponude u Sentido hotelima navode usluge kasnog doručka, besplatnog bežičnog interneta, ranog ulaska i kasnog izlaska iz sobe te usluge conciergea. Sentido hoteli nude i posebne Holiday Plus programe, nekoliko modula programa za različite generacije gostiju, od sporta, pješačkih tura, kulturnog obilaska do obiteljskih aktivnosti ili pak kuharskih radionica. Investicija će podići razinu kvalitete Brela, kojima je ovo prva jača hotelska investicija u posljednjih desetak godina. Ugovori s globalnim turoperatorima najčešće podrazumijevaju i punjenje kapaciteta barem u vrhu sezone, zbog čega u Bluesunu već očekuju dobru popunjenost Berulia Sentido hotela sa skandinavskog i njemačkog tržišta.
Kako je poznato, sličan ugovor Andabak je nedavno potpisao i s TUI-jem, koji stoga iduće godine na hrvatsko tržište ulazi sa svojim novim luksuznim brendom TUI Blue (Jadran u Tučepima). Brend promiče wellness i fitness, zdravu lokalnu i vegetarijansku prehranu te suvremene mobilne tehnologije, sve uz individualan pristup gostima. Hotel u Tučepima imat će 161 sobu i 11 ekskluzivnih apartmana s bazenom, četiri bara te tri restorana. Gostima će nuditi Bluefit program, kombinaciju fitnesa, prehrane i wellnessa, a imat će i TUI Blue vodiče koji će gostima nuditi privatne usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sve je to divno i krasno ali ja se na lucidus-u i nisam nešto ubio od para.
Vidiš da ulaže drugdje.
Sada će renovirati Beruliu, ako se ne varam, od kada je njegovo vlasništvo već je renovirana, a za to će financijski teretiti nešto drugo unutar svojeg vlasništva.
Što je s JPP u Stubičkim Toplicama i probijjenjem svih glamurozno najavljivanih rokova .
Uključite se u raspravu