‘Izgradnja novih autocesta nije prioritet, mi imamo preizgrađene autoceste’

Autor: Poslovni.hr , 24. ožujak 2013. u 14:07
Siniša Hajdaš Dončić (Foto: Patrik Maček/PIXSELL)

Ono što smo započeli ćemo dovršiti, jer bi u suprotnom troškovi bili samo još veći, rekao je ministar.

Nakon što je Siniša Hajdaš Dončić zamijenio Zlatka Komadinu na dužnosti ministra pomorstva, prometa i infrastrukture funkciji, u većini tvrtki i institucija najvećeg ministarstva u državi, pokrenute su brojne promjene, kako na kadrovskoj i organizacijskoj razini, tako i u poslovnoj strategiji. Ipak, važne odluke o sudbini vrijedne državne imovine i velikih državnih tvrtki tek trebaju uslijediti, a u intervjuu za Novi list ministar je otkrio kakvi su daljnji planovi. 

O  restrukturiranju u HAC-u i ARZ-u, ministar Hajdaš Dončić je kazao kako je HAC prošli tjedan predao na Zavod za zapošljavanje plan restrukturiranja u kojem je predviđeno da u tvrtki matici ostaje 220 ljudi, kao i da oko 300 radnika sada izlazi iz sustava, a iduće godine još 100 iz tvrtke HACON. 'Ostvarit ćemo uštedu od oko 47 milijuna kuna. Osim toga tražim od uprava HAC-a i ARZ-a odgovornost za direktore druge i treće razine, jer vidim kod nekih iste navike, istu neodgovornost i time ne mogu biti zadovoljan', istaknuo je.  Dodaje kako uprave većine poduzeća u resoru nisu dovoljno duboko zagreble na drugoj i trećoj razini, gdje se ponavljaju obrasci koruptivnog ponašanja kakvo je godinama vladalo u tim tvrtkama. 'Svakodnevno dobivamo prijave koje prosljeđujemo DORH-u, primjerice za direktore sektora građenja, za iste osobe koje su tražile mito i korupciju prošlih godina. Te stvari treba raščistiti, to nije posao ministra, već uprava', smatra Hajdaš Dončić. 

Ministar je naveo i kako izgradnja novih autocesta nije prioritet. 'Gledajući europske kriterije mi imamo preizgrađene autoceste i više ne možemo dobiti novac za sufinanciranje gradnje niti jedne autoceste. Prema našem PGDP-u ni jedna potencijalna autocesta ne zadovoljava kriterije za izgradnju. Ono što smo započeli ćemo dovršiti, jer bi u suprotnom troškovi bili samo još veći. Govorim o dionici do Ploča (11 km), dionici Sredanci-granica BiH (3 km), Metković-granica BiH (7 km) i dionici Zagreb-Lekenik (30 km). Za ostalo ćemo tražiti nove modele, prije svega koncesije.', rekao je za Novi list. 

Komentirajte prvi

New Report

Close