Nakon što je i većina hrvatskih građana i tvrtki prihvatila online kupnju i prodaju kao nešto normalno, na tržištu se pojavila pomalo neuobičajena web trgovina. Naime, dok većina građana preko interneta kupuje knjige, odjeću, obuću, elektroniku i slično, tvrtka Frankstahl je odlučila pokrenuti prvi hrvatski čelični web shop – The Steel.
Kako pojašnjavaju i samog Frankstahl Zagreb, koji je dio istoimene austrijske čeličane, projekt je zamišljen kao online platforma na kojoj bi krajnji korisnik imao mogućnost da na jednostavan i jasan način izabere proizvod koji mu treba iz udobnosti svog doma. U asortimanu se nalazi više od 100.000 artikala, od cijevi i nosača, preko limova i plošnih materijala. Marko Gelo, direktor zagrebačke tvrtke, ističe da se ujedno nudi i mogućnost odabira željenih dimenzija, eventualnih dorada ako su potrebne i način isporuke koji najviše odgovara kupcu. “Web shop nije zaseban projekt, već je dio cjelokupne vizije Frankstahl grupacije oko digitalizacije poslovanja. Grupacija je zastupljena u osam zemalja Europe.
Naša je vizija da idemo putem digitalizacije kompletnog poslovanja, što već djelomično i činimo, s obzirom na to da koristimo najnovije vrste tehnologije primjerice poput automatiziranih pila i barkod čitača. Hrvatski čelični web shop pod imenom The Steel, koji je prvi ove vrste u Hrvatskoj i regiji, bio je logičan korak na tom putu“, ističe Gelo. Dodaje da je na projektu web trgovine radilo 50 europskih IT stručnjaka, od kojih mnogi i iz Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu