ITB Berlin prvi put online, HTZ ‘u lovu’ na turoperatore

Autor: Poslovni dnevnik , 09. ožujak 2021. u 22:00
Press konferencija ITB Berlina na kojoj je govorio Martin Ecknig, čelnik Messe Berlina GmbH/ITB BERLIN

U fokusu predstavljanja hrvatske turističke ponude na sajmu ITB bit će 11 turističkih proizvoda i to aktivni odmor, kamping, nautika, kulturni turizam, eno-gastronomija, …

Uoči još jedne, zbog Covid pandemije globalno neizvjesne turističke sezone, na najvećem sajmu putovanja – ITB Berlin okupit će se svjetski stručnjaci iz branše koji će s predstavnicima hotelijera, putničkih agencija i ostalih turističkih tvrtki pokušati naći odgovore na “novo normalno” koje će za industriju putovanja nažalost vladati i u ovoj godini.

Na sajmu koji je počeo jučer, a trajat će do 12. ožujka, sudjelovat će hrvatska delegacija na čelu s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem i direktorom Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeom Draghicchiom.

Jučer su tim povodom najavili kako se u Berlinu planiraju sastati s predstavnicima najvažnijih agencija, turoperatora i ostalih partnera na njemačkom tržištu.

“Među dogovorenim sastancima je i onaj s predstavnicima drugog najvećeg europskog i njemačkog turoperatora DER Touristik, koji je u 2019. godini ostvario promet prema Hrvatskoj od oko 60.000 putnika, a razgovarat će se i s predstavnicima FTI-a, trećeg najvećeg europskog i njemačkog turoperatora, koji je u 2019. godini ostvario promet prema Hrvatskoj od oko 70.000 putnika.

Razgovarat će se i s predstavnicima Schauinslanda, do globalne pandemije korona virusa najbržerastućeg turoperatora u Njemačkoj, kao i sa predstavnicima aviokompanija Eurowings i Sundair s kojima će se razgovarati o mreži aviolinija u 2021.”, poručili su iz Hrvatske turističke zajednice.

U fokusu predstavljanja hrvatske turističke ponude na sajmu ITB bit će 11 turističkih proizvoda i to aktivni odmor, kamping, nautika, kulturni turizam, eno-gastronomija, zdravlje i wellness, poslovni turizam i dr., a istaknut će se i projekt te prateća promotivna kampanja “Safe stay in Croatia”.

Komentirajte prvi

New Report

Close