Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Njemačkoj izvijestio je kako su prema rezultatima godišnjeg istraživanja njemačkog autokluba ADAC, Njemačka i Hrvatska pobjednici ove turističke sezone.
U pitanju je istraživanje koje je analiziralo gotovo 350.000 upita članova ADAC-a pristiglih od svibnja do rujna koji su se odnosili na rute prema odredištima za godišnji odmor, a Hrvatska po rezultatima zauzima treće mjesto. Slijedi Njemačka s 33 posto upita, druga je Italija s oko 15 posto, a Hrvatska bilježi rast od gotovo pet postotnih bodova.
“Hrvatski turizam ove je godine pokazao veliku inovativnost i prilagodljivost. Zadovolja sam što smo reagirali vrlo brzo i uveli mnoga praktična rješenja za goste, primjerice kroz web stranicu Enter Croatia turistima je omogućen brži i sigurniji ulazak u zemlju, a sektor se kontinuirano prilagođavao epidemiološkim mjerama i preporukama˝, objašnjava ministrica Nikolina Brnjac.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je cjelokupni hrvatski turistički sektor iznimno važno što, unatoč izazovnim i zahtjevnim okolnostima u 2020., raste interes za hrvatskim destinacijama na njemačkom tržištu.
Dodatna potvrda pozicije je i poredak ADAC-a po regijama gdje su prvi puta, na prvom i drugom mjestu, dvije hrvatske regije – Istra i Dalmacija. Istraživanje je potvrdilo i interes Nijemaca za hrvatske kampove pa je tako Hrvatska u toj kategoriji, s 15,4 posto upita, pretekla Italiju i zauzela visoko drugo mjesto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu