Vlasnica trgovine istog dana dobila čak 17 kazni za parkiranje

Autor: Poslovni.hr , 22. veljača 2019. u 09:20
Foto: Filip Kos/PIXSELL

Pisali su nadležnom gradskom uredu da im dozvole zaustavljanje na dvadeset minuta za dostavu, potpisivali peticiju, no bez rezultata.

Vlasnici radnji, ali i kupci na zagrebačkoj tržnici Vrapče ogorčeni su potezom gradskih komunalaca. Na tržnicu su postavili kameru i novčano kažnjavaju sve, pa i dostavna vozila koja se ondje kratko zaustavljaju više od pedeset godina.

Zaustavljaju se tamo i kupci, no i roditelji koji dolaze po djecu u školu pored tržnice. Iako nije sporno da je zaustavljanje zabranjeno, oni koji se tamo parkiraju čine to iz nužde. I na taj način svakodnevno skupljaju kazne.

Vlasnica jedne trgovine na tržnici u Vrapču istog je dana dobila čak sedamnaest kazni s rokom plaćanja od tri dana. Sve to zbog kamere koja je postavljena, a čak nema niti obavijesti da kamera tu i postoji.

"Sedamnaest kazni poslati u jednom danu, danas u Hrvatskoj plativo u tri dana bez mogućnosti žalbe, a prije nas nitko obavijestio nije, smatram da to zaista nije u redu i da je to popriličan udar na džep svakog građana, pa tako i mene i svih mojih prijatelja i susjeda", kazala je za RTL Katarina Blažeković, vlasnica trgovine.

Blažeković je naslijedila je trgovinu od suprugova oca i tamo neprekidno radi već nekoliko desetljeća. Ne spori da ona, no i ostali krše zakon, no, kaže, nemaju drugog izbora. Dodaje i da otkad su prije dva tjedna kamere postavljene svakodnevno upozorava kupce da se zaustavljaju, jer im slijedi kazna. Trgovci se pak snalaze na razne načine.

"Dajte mi sada onda pokažite gdje parkirate kad istovarate robu? Mi sada ovdje svi koji istovaramo, uključujući i mene parkiramo se, a nije nam dozvoljeno, ne znam da li čak ravnateljica zna, ovdje dok svi skupa ne istovarimo robu", rekla je Blažeković.

Pisali su nadležnom gradskom uredu da im dozvole zaustavljanje na dvadeset minuta za dostavu, potpisivali peticiju, no bez rezultata.

"Ja mislim da je red da nam konačno izađu u susret jer represijom na malog radnika, građanina, a istodobno se priča o nekim poticanjima i ovom i onom, a ovo su stvarno poticaji, samo u kojem smislu", smatra Blažeković.

Pisali smo i nadležnom gradskom uredu. Umjesto konkretnog odgovora dobili smo samo citat zakona i obećanje da će se rješenje pokušati pronaći.

Komentari (4)
Pogledajte sve

To je problem neodgovarajuće cestovne infrastrukture i preizgradjenosti gornjeg vrapca, donjeg vrapca i Stenjevca koji nije odgovarajuće riješen. Ne postoji dovoljan broj podvožnjaka da odtereti taj promet koji se sakuplja iz zapadnog dijela grada, Zaprešića i Zagorja, a koji ulazi u grad preko Aleje Bologne. Zato se stvaraju kolone na Bolničkoj i Aleji Bologne. Od Vrapca do skretanja za Skorpikovu ima barem 3-4 km, a na toj duljini bi trebalo još barem na jednom mjestu napraviti podvožnjak koji bi ubrzao i olakšao komunikaciju sjever-jug. To je bilo predvidjeno još prije 30 i vise godina, čak i postoji trasa pored Gospodske, no zahvaljujući našem lijeva ruka-desni džep gradonačelniku nikad nije realizirano. Valjda zato kaj “u tome nema njega, jel”… Ljudi koji parkiraju na cesti, parkiraju već na djelu koji se odvaja desno za skretanje prema zapadu, a ne na traci koja ide prema jugu, ispod podvožnjaka. Zar ne? I samo pokusavaju raditi svoj posao za koji im treba dostaviti robu.

jesu oni 70m daleko, ali tamo ima 100m duple vozne trake, koje kolona automobila dugacka 400m ne moze koristiti zbog nepropisno parkiranih automobila.
istina je da samo 5% automobila skrece, ali za ostalih 95% bi prolazak kroz podvoznjak takodjer bio bitno brzi da se dupla vozna traka uspije iskoristiti.


pozdravljam dobar potez Grada. desno skretanje je bilo onemogućeno upravo zaustavljenim/parkiranim vozilima uz tržnicu, i činilo problematično križanje još nepropusnijim.

Daj ne njajke, ti dućani i plac su 70-80 metara od raskrižja. Prije početka skretanja. 5% prometa iz gornjeg vrapca tamo skreće desno. 95% ide ispod podvožnjaka ili lijevo prema centru.

Bolje razmisli, koji je alternativni put i kakav je pristup sa straznje strane tržnice će, prema Bolničkoj. Treba voziti najmanje km da bi se došlo do tamo i natrag na Aleju Bolognu ili po Jackovini pa na Bolničku. Zaustavljanje tamo jest u špici manji problem, al generalno nije. Maltretiraju sitne obrtnike i malene poduzetnike i reketare ih.

pozdravljam dobar potez Grada. desno skretanje je bilo onemogućeno upravo zaustavljenim/parkiranim vozilima uz tržnicu, i činilo problematično križanje još nepropusnijim.

New Report

Close