Dana 13. svibnja u tekstu pod naslovom “24.sata.hr ostvario veći doseg od najgledanijeg TV kanala” bez dopuštenja su korišteni podaci tvrtke AGB Nielsen o gledanosti televizijskih programa. U spomenutom tekstu također su pogrešno, a time i zavaravajuće interpretirani podaci na način da se pisalo o "dosegu" portala 24sata.hr (eng. "coverage"), a u stvarnosti se za najgledaniji TV kanal navodilo podatke za "prosječni dnevni reach" (eng. "average daily reach) što nisu isti parametri. Ispričavamo se čitateljima i kompaniji AGB Nielsen Media Research.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu