Iskon širi ponudu usluga izvan tradicionalnih telekom usluga na napredna istraživanja tržišta o gledanosti televizija. U suradnji s Googleovim big data partnerom, britanskom tvrtkom Think Analytics, u srijedu je predstavio novu generaciju svog IPTV-a.
Krešimir Madunović, predsjednik Uprave Iskona kaže da s novom platformom mogu ponuditi ne samo podatke o gledanosti TV kanala već i razviti podatkovne proizvode o određenom tipu sadržaja na TV-u, kao i raspoloženjima.
Madunović kaže da Iskon razvija nove proizvode u području big date, umjetne inteligencije i pametnog doma, po potrebi, kroz partnerstva. “Korisnicima nudimo vrhunsko korisničko iskustvo. Oni sami biraju žele li se uključiti, a prikupljeni podaci se anonimiziraju i čuvaju isključivo kod nas”, zaključuje Madunović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu