Iskon širi ponudu izvan telekom usluga

Autor: Bernard Ivezić , 04. listopad 2017. u 21:59
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Krešimir Madunović, predsjednik Uprave Iskona kaže da s novom platformom mogu ponuditi ne samo podatke o gledanosti TV kanala već i razviti podatkovne proizvode o određenom tipu sadržaja na TV-u, kao i raspoloženjima.

Iskon širi ponudu usluga izvan tradicionalnih telekom usluga na napredna istraživanja tržišta o gledanosti televizija. U suradnji s Googleovim big data partnerom, britanskom tvrtkom Think Analytics, u srijedu je predstavio novu generaciju svog IPTV-a.

Krešimir Madunović, predsjednik Uprave Iskona kaže da s novom platformom mogu ponuditi ne samo podatke o gledanosti TV kanala već i razviti podatkovne proizvode o određenom tipu sadržaja na TV-u, kao i raspoloženjima.

Madunović kaže da Iskon razvija nove proizvode u području big date, umjetne inteligencije i pametnog doma, po potrebi, kroz partnerstva. “Korisnicima nudimo vrhunsko korisničko iskustvo. Oni sami biraju žele li se uključiti, a prikupljeni podaci se anonimiziraju i čuvaju isključivo kod nas”, zaključuje Madunović.   

Komentirajte prvi

New Report

Close