Ljubičica kao glasnik proljeća puna je pozitivnih asocijacija i zato sam njezino latinsko ime Violeta uzeo za brendiranje svoje tvrtke," iznio je vlasnik Petar Ćorluka u panelu na temu "Graditi brend ili raditi za brend" na međunarodnoj konferenciji Biznis plus.
Podsjetio je da je projekt krenuo iz malog hercegovačkog mjesta koje nema ni pet tisuća stanovnika, a ušao je u biznis kojim se bavi tek nekoliko moćnih internacionalki, no osobno samopouzdanje uz potporu obitelji i zaposlenika od Violete je u kratkom razdoblju stvorilo brend prepoznatljiv od Slovenije do Makedonije. "Samo jedan od konkurenata godišnje za marketing potroši 10 milijardi dolara, a mi rodilištima u regiji podijelimo pelena u vrijednosti milijun eura te svakom djetetu još čestitamo prvi rođendan. Nismo nikoga kopirali, nastojimo biti drukčiji. Veliki sustavi su tromi, naša prednost su brzina i fleksibilnost," pojasnio je Ćorluka razloge snažnog rasta tvrtke. Kriza iz 2008. donijela je probleme, ali i pouku iz koje su izvukli optimum uz povećanje i proizvodnje i zaposlenosti, kazala je Tanja Skaza, suvlasnica i direktorica tvrtke Skaza iz Velenja.
Čak 34 godine radili su za velike kupce, a onda je, otkrila je, krizu prihvatila kao izazov i okrenula novu stranicu kompanije započevši proizvoditi i vlastite brendove. "Shvatila sam kako nije dovoljno biti proizvođač, već u kreiranje brenda treba ugraditi emociju i strast. Zaokret je donio uspjeh i naš godišnji rast iznosi 25 posto," kaže Skaza i dodaje kako namjeravaju sa lanjskih 31 milijun eura prihoda u 2020. narasti na 100 milijuna. "Veliki giganti ne daju nam spavati, no od njih se može puno i naučiti, a naša posebnost je što za svako tržište kreiramo individualan pristup," zadovoljna je uspjehom Skaza. Jasmina Milanović, financijska menadžerica za investicije Elixir grupe iz Beograda, lidera u proizvodnji mineralnih gnojiva, otkrila je kako su oni u kreiranju brenda krenuli obratnom logikom.
Nakon što su kupili dva posrnula socijalistička giganta iz branše investirali su u novu tvornicu 65 milijuna eura. U novoj tvornici nastali su i novi brendovi, a uz preuzetu tradiciju kupcima je jamčena samo vrhunska kvaliteta proizvoda. "Učimo od najboljih, a s tehnologijom koju imamo svakom kupcu možemo isporučiti proizvod kreiran samo za njega," pohvalila se Milanović. "Kako opstati i biti bolji od konkurencije pitanje je s kojim polazimo na spavanje i budimo se. Kada smo preuzeli Konzum imao je 30 milijuna eura prihoda danas s Mercatorom ostvarujemo tri milijarde eura. Inovativnost i snažni brendovi ključ su uspjeha, Bajadera, Domaćica i Violeta dokaz su da je moguće uspjeti. No ne želimo da nam se dogodi situacija kao američkom Walmartu čije je poslovanje Amazon jako uzdrmao pa smo osnovali tvrtku Abrakadabra. Naš je cilj postati najveći u internetskom trgovanju stoga pozivamo sve proizvođače neka se jave i ulistaju svoj asortiman u našu novu platformu te na taj način postanu dostupniji kupcima," pozvao je poduzetnike na uključivanje u projekt Ante Todorić, dopredsjednik Agrokor koncerna.
Proizvodi grupacije Prevent ugrađeni su u 15 posto svih automobila u Europi, no ta se tvrtka od proizvođača koji opskrbljuje brojnu industriju motornih vozila po njihovim narudžbama sve više okreće i vlastitom asortimanu šireći lepezu proizvoda, odnosno vlastitih brendova, iznio je Almir Jazvin, predsjednik Upravnog odbora ASA Preventa u BiH. "Radeći za autoindustriju puno smo naučili i odavno prepoznali rizike. Analizirajući prijetnje i prilike na tržištu mi se kontinuirano prilagođavamo i rastemo. U Solinu tako već godinama proizvodimo jahte pod imenom Salona, među najboljima su na svjetskoj sceni. Novi biznis kojemu se okrećemo prerada je drva i proizvodnja namještaja u premium kategoriji," najavio je Jazvin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Samo oni jadni i bezkorisni pikzibneri koji nisu u stanju čak ni sebe zaposliti i nahraniti svoju obitelj mogu po takvim tvrtkama pljuvati.
Oni njihovi slaboplaćeni zaposlenici na jednostavnim poslovima koji misle da zavređuju veće plaće nego što sada imaju lako mogu dati otkaz , otvoriti svoju tvrtku , i raditi za sebe , i bogatiti se , dokazati svoju sposobnost i sebi i svojoj ženi i svojoj obitelji.
Ne treba njima nase postovanje nego nase pare koje uredno dobivaju
Možete imati i 100000 zaposlenih ali ljudi vas jednostavno ne poštuju i to se nemože kupiti.
Uključite se u raspravu