Ducati komponenti d.o.o., sastavni je dio velike talijanske grupacije Ducati Energia s.p.a. iz Bologne, u Ludbregu posluje od 2005. godine.
Grupacija je poznata po proizvodnji generatora, motora, statora, dijelova vanbrodskih motora i ostalih dijelova za sve vrste dvokotača, automate za naplatu parkinga, te aparate za automatsku naplatu cestarine. U vlastitim proizvodnim kapacitetima tvrtka Ducati komponenti proizvodi rotore, statore, alternatore, generatore, vjetrogeneratore, regulatore, transduktore te invertere. Sama proizvodnja podijeljena je na tri dijela: rotore, statore i elektroniku.
Kada govorimo o 'zelenom gospodarstvu' proizvodnju tvrtke možemo podijeliti u četiri osnovne grupe: mali elektromoped 'FreeDuck', akumulatori električnih vozila, mali vjetrogeneratori te e-kotač 'Copenhagen Wheel'. U sklopu proizvodnih kapaciteta nalazi se i samostalni odjel razvoja i tehnička služba čime Ducati komponenti sudjeluje u razvoju novih projekata iz matičnog razvojnog odjela, ali i u uvođenju pripadajućih procesa koji se vode u Hrvatskoj. Osim toga, taj je odjel zadužen za vođenje i nadzor nad izradom prototipova, prvih uzoraka te inicijalnih proizvodnih serija, a pruža i tehničku podršku proizvodnji i odjelu održavanja.
FreeDuck4 je električni četverocikl za dvije osobe koji se proizvodi u dvije izvedbe: standardnoj s prtljažnikom volumena 180 litara i karavan s prtljažnikom volumena 300 litara. Maksimalna brzina koju može postići je 45 km/h, a domet s jednim punjenjem baterije je oko 60 kilomatara. Idealan je za gradsku vožnju pa je odlično rješenje za dostavu, komunalne službe, policiju, aerodrome, ali i u turističke svrhe.
60 km
je domet, a 45 km/h maksimalna brzina FreeDucka 4
S obzirom da se deklarira kao moped, potrebna je vozačka dozvola kategorije AM, dok kaciga i sigurnosni pojasevi nisu potrebni. FreeDuck2 je električni bicikl čije su sve električne i mehaničke komponente integrirane u stražnjem kotaču. Činjenica da su baterija, motor i sustav upravljanja ugrađeni u kotač predstavlja mogućnost postavljanja tog kotača na bilo koji bicikl, čime se on iz klasičnog pretvara u električni.
Funkcijama kotača upravlja se pomoću ekrana na upravljaču, ali i pomoću aplikacije za pametni telefon s vezom Bluetooth. Domet bicikla s jednim punjenjem baterije je oko 60 kilometara, a maksimalna brzina uz pomoćni rad elektromotora je 25 km/h. Osim za privatne svrhe, prikladan je i za sustave 'bike sharinga'. Primjer postavljenog 'bike sharing' sustava ludbreške tvrtke imaju gradovi Čakovec, Koprivnica i Pula.
Stanice za punjenje električnih vozila mogu biti za privatnu i javnu upotrebu. One za privatnu upotrebu imaju manje dimenzije i pogodne su za instalaciju na zid, dok se one za javnu uporabu mogu instalirati na bilo kojoj lokaciji jer imaju stupanj električne zaštite IP44 i mogućnost istovremenog punjenja više vozila. Opremljene su čitačem za RFID identifikaciju, ekranom s tekućim kristalima, uređajem za vezu na GPRS i vezom na lokalnu mrežu i prilagođene su za punjenje svih vrsta električnih vozila. S obzirom na snagu, postoje izvedbe s 3,7 i 22 kW, ali i kombinacije različitih priključaka i snaga.