Xiaomi koristi Infobipov sustav SMS usluge za online trgovinu

Autor: Bernard Ivezić , 11. srpanj 2018. u 22:00
Xiaomi je nedavno izašao na burzu, a treći je najveći mobilni igrač u svijetu / REUTERS

Najveći hrvatski softveraš objavio da surađuje s najvećim kineskim proizvođačem mobitela.

Najveća hrvatska softverska kompanija Infobip objavila je da surađuje sa Xiaomijem, najvećim kineskim i trećim po veličini proizvođačem pametnih mobitela na svijetu.

Najveće na svijetu

Infobip navodi da Xiaomi koristi njegove usluge da poboljša korisničko iskustvo, ali i da lakše dođe do međunarodnih korisnika i klijenata. Ovo potonje upravo je ono područje na kojem burzovni analitičari očekuju da će “kineski Apple”, koji je ovaj tjedan zaključio IPO čime mu je tržišna vrijednost narasla na 54 milijarde dolara, najviše raditi u narednom periodu. U Infobipu pojašnjavaju da Xiaomi, među inima, koristi njihovu uslugu One Time Passworda za registraciju korisnika. Riječ je o usluzi slanja SMS-a koja se obično koristi pri prijavi na e-uslugu, slično kao što to rade Whatsapp i Viber, koji također za to koriste usluge hrvatskoga softverskog diva. Usto, Xiaomi koristi i takozvani dvosmjerni SMS “2-Way SMS”, koji služi za marketinške i prodajne kampanje, globalno. U Infobipu tvrde da te usluge daju prednost pri online trgovini.

Kinesko online tržište, prema podacima tamošnjeg Ministarstva trgovine, lani je naraslo 32 posto na 1,15 bilijuna dolara. Najveće je na svijetu, a o njegovoj veličini dovoljno govori podatak da je američko online tržište lani raslo 15 posto na 455 milijardi dolara.

 

1,15 bilijuna

dolara vrijedilo je u 2017. godini tržište online trgovine u Kini

Snažan tempo razvoja

Silvio Kutić, suosnivač i direktor Infobipa kaže da kinesko tržište postavlja ljestvicu za buduću online trgovinu na svjetskoj razini, ne samo u Kini. “Tempo razvoja tog tržišta u Kini rezultat je činjenice da tamošnji kupci imaju naglašenu preferencu kupovanja preko mobitela u odnosu na ostale kanale prodaje i stoga je na tom tržištu mobilni marketing dobio na snazi kao nikad prije”, zaključuje Kutić.

Komentirajte prvi

New Report

Close