Infobip ušao na japansko tržište i sklopio važno partnerstvo

Autor: Danijel Lijović/VL , 04. ožujak 2025. u 22:00
Yoshie Tsukamoto iz NTT Com Onlinea sa Silvijem Kutićem i Veselinom Vukovićem iz Infobipa/Infobip Japan

Cilj partnerstva jest pružanje podrške pokretanju višekanalne komunikacijske platforme u Japanu.

Hrvatska kompanija Infobip uspjela je ostvariti ulazak na japansko tržište. Iz tvrtke su na MWC sajmu u Barceloni objavili kako su sklopili važno partnerstvo s japanskom korporacijom NTT Com Online s ciljem pružanja podrške pokretanju višekanalne komunikacijske platforme u Japanu.

Zahvaljujući partnerstvu te će dvije tvrtke pružati inovativno komunikacijsko rješenje koje spaja usluge razmjene tekstualnih poruka i glasovnih poziva s tehnologijom komunikacijske platforme kao usluge (CPaaS) koja je prilagođena potrebama japanskog tržišta.

Ova kompanija je u vlasništvu najveće japanske tvrtke NTT Corporation. Koliko je ovo značajan projekt za Infobip svjedoči i izjava Silvija Kutića, glavnog izvršnog direktora tvrtke. “Na japansko tržište pokušavamo ući već godinama.

Prije dvije godine smo se sreli s Yoshie Tsukamoto, čelnicom NTT Com Onlinea i tu je sve krenulo. Njihova kompanija je najveća u Japanu, zapošljavaju 400.000 ljudi i imaju 70 milijuna mobilnih pretplatnika. Spajamo našu tehnologiju i našu globalnu ekspertizu s njihovom lokalnom ekspertizom i biznisom te od toga stvaramo uspješno partnerstvo”, istaknuo je Kutić.

Yoshie Tsukamoto dodala je kako Infobip ima visoke mogućnosti i visoku spremnost da im pomogne u razvoju. “Iznimno nam je važno što je je kultura u Infobopu vrlo slična našoj. Skromni smo i puno se radi.

Mogu reći da smo za sada vrlo sretni i zadovoljni suradnjom s Infobipom. Već imamo nove klijente zahvaljujući ovoj suradnji. Posjetila sam i njihove urede u Hrvatskoj, bila sam vrlo impresionirana, uredi su im veliki i otvoreni”, poručila je Yoshie Tsukamoto.

Komentirajte prvi

New Report

Close