Ako ste pomislili da je spoj mode i visoke tehnologije nemoguć – prevarili ste se. Da tehnologija nema granica, i da se može spojiti s modom, pobrinuo se vodnjanski Infobip koji je predstavio tehnološki napredne hoodice.
Hoodice su, kažu iz kompanije, napravili u suradnji s IUTD Studios te mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena Joshuom Čirjakom. Ovaj iskorak u uličnu modu najpoznatije domaće cloud komunikacijske platforme sigurno će razveseliti sve ljubitelje majci s kapuljačom, no ujedno ih i razočarati jer serija je limitiran na samo 300 komada.
Na ovaj su se potez odlučili, poručuju iz Infobipa, jer žele ojačati svoj imidž među developerima i u tehnološkoj zajednici.
“Developeri vole hoodice, a čak bih rekao da im je to omiljeni modni komad. Gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle – bilo da su to hoodice, majice ili čak čarape. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad, odnosno hoodicu, koju će ljudi htjeti ponosno nositi u javnosti te se tako rodila ideja kolaboracije s IUTD Studios i Joshuom. Među prvima smo koji rade takvo što u tehnološkoj industriji pa smo našim hoodicama dodali i naprednu tehnologiju”, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.
“Svaka hoodica sadrži i poseban NFC čip koji skeniranjem daje vlasniku mogućnost da je posjeduje u oba paralelna svijeta u kojima živimo – fizičkom i digitalnom. Velika mi je čast surađivati s Infobipom kojem sam iznimno zahvalan što smo zajedno uspjeli napravili nešto izvanredno i inovativno”, objasnio je Joshua Čirjak, kreativni direktor IUTD Studiosa.
Osim hoodica Infobip je kreirao i bedževe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu