– Ja sam od malena htjela biti policajka, ali u to doba kada se upisivalo, bila je korona i prva godina je bila online. Spletom okolnosti sam shvatila da to nije poziv za mene, kod mene je više bila želja, razmišljala sam o budućnosti i htjela sam lakši i normalniji posao, od ovoga koji je zahtjevniji, priča Martina.
– Kod mene je sve počelo na jednom štandu na kojem sam radio ukrašavajući sladolede i tada sam odlučio snimiti svoj prvi TikTok. Sutra dan je taj video imao 500 ili 700 tisuća pregleda. Ja sam se tu nabrijao i odmah sam se vidio pod reflektorima i tako je svaki sljedeći video bio viralan, a za to vrijeme sam završavao Edward Bernays školu za komunikacijski menadžment i došao do zadnjeg semestra treće godine nakon koje sam odustao. Uz to sam konobario i završavao Algebru za grafički dizajn, od kojeg sam također odustao, zacrtao sam si da uspijem sve svoje ciljeve postići bez diplome, iako sam bio nadohvat nje, kaže Ismael za HRT.
Iako redovno snimaju za društvene mreže, otkrili su koliko se zapravo može zaraditi baveći se snimanjem za društvene platforme.
– Sve zavisi od influencera do influencera. Oni koji paze na sve stvari da zaista budu kvalitetni i pogodni za klijente i kampanje, može se zaraditi od tri do deset prosječnih hrvatskih plaća. Prosjek je oko četiri, pet tisuća eura. Najbitnija je ideja za video da prikupimo što više pregleda te snimanje i montiranje, koje je najteže, zaključili su.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu